Bikerbitch
Stolt mamma
Förlåt att jag länkar från aftonbladet men min lunch höll på att återvända upp när jag läste detta: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,547974,00.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ironi?Plåtniklas skrev:Nakkskått direkct!![]()
Kalle_rs skrev:Varför skulle det vara ironi...?
![]()
Fy så vidrigt,vilka sjuka människor det finns..Bikerbitch skrev:Förlåt att jag länkar från aftonbladet men min lunch höll på att återvända upp när jag läste detta: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,547974,00.html
Är det andra åldersgränser som gäller i den kungliga hufvudstaden eller?Aftonbladet skrev:"En 17-årig pojke skulle ta en taxi hem från krogen."
Esquire skrev:Är det andra åldersgränser som gäller i den kungliga hufvudstaden eller?![]()
GixxerJensa skrev:Snacka om taxibögar.. vilka j-vla grisar. Skulle inte vilja byta med honom.
Fredrik J skrev:Fy fan...
/Fredrik, taxichaufför och jävligt less på att så fort något pucko med anknytning till taxi gör något så är alla taxichaffisar våldtäktsmän etc.
RocketQueen skrev:.... de händer så mycket så ser jag alla som potensiella våldtäksmän när jag ska hem en sen kväll.... .![]()
Galne Dansken skrev:Ruskigt mycket våldtägter dom senaste åren![]()
Kanske det är dagz att se över lagstifningen om prostitution - är kontrollerade bordeller vägen fram - istället för att lagstifta om att folk kan styra deres sexuella drifter?
QUOTE]
De där kan man ju grubbla på fram o tillbaka i oändlighet. Har så svårt bara att säga att de är ok att ha bordeller. Jag vet att brudarna gå på gatan iallafall. Men att ge tjejerna budskapet att de är ok att folk kan utnyttja dem. Jag menar mår man inte bra så horar man väl inte...
Sen undrar jag om våldtäkter har med sex att göra? Snarare makt och våld.
Tror de kvittar om de kan ha sex på bordeller. De är ju förnedringen och våldet de vill åt. Eller?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |