Dagens journalism...

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Titta hur Samnytt hetsar mot svarta.
a10f7db5ca8d042db02b5d65fb5d4378.jpg

Jag kan inte låta bli att tänka på Fred Åkerström när jag läser det där.

 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM

Ladies and gentlemen, I give you... Jonna Sima
Var beredda på att få ett mentalt haveri som kanske är omöjligt att helt återhämta sig från.
Stor chans jag läser det där, lika lockande som att dela en ölburk med en uteliggare
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM

Vuxenbebisar ???

Lägg ner tramset bara, eller vad är det SD skriver i Tidöavtalet, "utveckla public service" ???
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Dag 1:
Vi är helt objektiva på svensk public service och att ingen i högern håller med om det är konstigt, alla i vänstern har dock rätt i sitt medhåll om vår oerhörda objektivitet, men det är en slump att vänstern tycker rätt.

Dag 2:
Jag har kommenterat all inrikes- och utrikes politik sedan 70-talet och haft en direkt påverkan på svensk politik och debatt.

Att jag nu tar jobb på en "agendasättande" tidning med extrem inriktning och skriver om hur elaka den blåbruna regeringen är mot invandrare som kräver att de arbetar bevisar bara att jag var objektiv under hela min karriär på Sveriges Radio.

Den som är intresserad av mer om denna stora objektivitet kan med fördel läsa vidare på egen hand. Genusfru med Högerpopulistiskt fokus tex. ?✅

Sverige, ett sådant pajasland, kan ingen bara make it lagom again?
 

Bifogat

  • 20230425_121517.jpg
    20230425_121517.jpg
    2.1 MB · Visningar: 16

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Dag 1:
Vi är helt objektiva på svensk public service och att ingen i högern håller med om det är konstigt, alla i vänstern har dock rätt i sitt medhåll om vår oerhörda objektivitet, men det är en slump att vänstern tycker rätt.

Dag 2:
Jag har kommenterat all inrikes- och utrikes politik sedan 70-talet och haft en direkt påverkan på svensk politik och debatt.

Att jag nu tar jobb på en "agendasättande" tidning med extrem inriktning och skriver om hur elaka den blåbruna regeringen är mot invandrare som kräver att de arbetar bevisar bara att jag var objektiv under hela min karriär på Sveriges Radio.

Den som är intresserad av mer om denna stora objektivitet kan med fördel läsa vidare på egen hand. Genusfru med Högerpopulistiskt fokus tex. ?✅

Sverige, ett sådant pajasland, kan ingen bara make it lagom again?
Orkar inte med vare sig denne eller "hesa Fredrik" Furtenbach, speciellt i kombination.
Tror inte Ramberg har problem med att infödda svenskar tvingas flytta till jobben och varför skulle han? Frågan är varför det är problematiskt att den som kommer och därmed inte ens hunnit rota sig, får möjligheten att starta om på ny ort, försörjning inkluderat?
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok

Två kvinnor you say?
En var 191 cm lång och den andra var 175 cm lång...möjligt, ja jovisst.

Rent statistiskt, hur ofta/hur stor andel av dessa brott utförs av kvinnor?

"Anyone who recognises the descriptions or saw anything suspicious in the area is asked to contact Sussex Police."

Stackars pojke.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top