Stackars kille, förjävligt

"där överfölls 17-åringen av chauffören och en äldre man som också åkte med i taxin."

Var kom den äldre mannen ifrån? Var den äldre mannen också en kund eller en polare till chauffören? Hur kommer det sig att taxi-chauffören och den äldre mannen gav sig på grabben om de inte kände varandra?

2 män skulle inte våldta en annan man om de 2 männen är totala främlingar för varandra. Detta förstår jag faktiskt inte.

Något är skumt i denna historia. Fördjävligt vill jag faktiskt mena.

JoS skrev:
"där överfölls 17-åringen av chauffören och en äldre man som också åkte med i taxin."

Var kom den äldre mannen ifrån? Var den äldre mannen också en kund eller en polare till chauffören? Hur kommer det sig att taxi-chauffören och den äldre mannen gav sig på grabben om de inte kände varandra?

2 män skulle inte våldta en annan man om de 2 männen är totala främlingar för varandra. Detta förstår jag faktiskt inte.

Något är skumt i denna historia. Fördjävligt vill jag faktiskt mena.

Klart som fan att de var kumpaner, allt annat är ju otänkbart!

Vem fan hoppar in i en taxi om det redan sitter en äldre gubbe där som passagerare? Jag hade bett honom att pysa från min taxi.

Jag tror att det trots allt var en svarttaxi. Jag åker alltid Taxi Stockholm, Taxi Kurir eller Taxi 020, det brukar vara stabila snubbar och det är aldrig några problem (förutom bekymmer att hitta vägen :)). Man ska ge fan i obskyra friåkare och svarttaxi, särskilt svarttaxi som oftast körs av jordens avskum.

Åk med ett erkänt bolag!!!!

Jag åker endast med kurir, 020, eller taxi gbg/sthlm.

Det är trottoar-raggarna och pirajorna som skämmer ut hela jävla kåren.

(taxi??taxi??)

Edit: Då har jag ändå inte yttrat mig om svarttaxi...

RocketQueen skrev:
Måste bara säga att så känner iallafall inte jag MEN eftersom de händer så mycket så ser jag alla som potensiella våldtäksmän när jag ska hem en sen kväll. Bättre de och va försiktig än att kliva in ensam i en taxi och så har man otur.

Sen ska man ju inte glömma allt våld taxichafförer råkar ut för. :(

Gällande ditt synsätt så är det helt rätt :tummenupp . Var vaken och uppmärksam på vad som händer runt omkring dig. Är du synbart berusad, se till att få sällskap eller ta en taxi. (vilka bolag som gäller har avhandlats)
Att vara uppmärksam på sin omgivning är viktigt, ev. gärningsman vill ha ett lätt byte och ibland kan man undvika situationer genom att inte gå rakt in i dem.

/F

Mech skrev:
Hade han vart på krogen? 17 år?
Inget problem om man är rätt klädd och har ett moget utseende verkar det som.

Hemsk upplevelse för killen, Riktigt dåligt stil att ge sig på någon annan, dessutom om man två. Killen lär ju inte ha en chans att försvara sig. Speciellt om han är lite rykig efter sitt krogbesök. Jävla äckelgubbar.. :mad:

Fredrik J skrev:
Gällande ditt synsätt så är det helt rätt :tummenupp . Var vaken och uppmärksam på vad som händer runt omkring dig. Är du synbart berusad, se till att få sällskap eller ta en taxi. (vilka bolag som gäller har avhandlats)
Att vara uppmärksam på sin omgivning är viktigt, ev. gärningsman vill ha ett lätt byte och ibland kan man undvika situationer genom att inte gå rakt in i dem.

/F

Ja precis!
Hemskt att dömma alla män men jag ser ju till min säkerhet först.
Sen har jag och mamma en liten oskriven deal, jag ringer alltid henne om jag ska hem själv sent på kvällen.

Ang att de satt två män i taxin så har de ju hänt att taxi snubbar plockat upp en man till på vägen.
Om detta va en svart taxi eller inte framgick väl inte? Någon har iallafall uppenbarligen missat att informera denna 17 åriga gosse om att man inte ska sätta sig i en taxi ensam med två främlingar eller för den delen åka svart taxi.
Många unga tjejer åker svart taxi hem. Helt otroligt! :va

Burre skrev:
Så om det hade varit en 17-årig tjej så hade du skrivit "snacka om taxiheteros"? Var nu inte så jävla korkad och tro att det där är någonting som bögar i allmänhet gör.
Ojdå, värst vad du tog åt dig.. "taxibögar" är vad vi övriga yrkeschaffisar i sthlm brukar kalla taxichaffisar för pga av deras uppförande i trafiken. Men du kan ju anmäla det till HÅMO om du har lust.

RocketQueen skrev:
Ang att de satt två män i taxin så har de ju hänt att taxi snubbar plockat upp en man till på vägen.
Om detta va en svart taxi eller inte framgick väl inte? Någon har iallafall uppenbarligen missat att informera denna 17 åriga gosse om att man inte ska sätta sig i en taxi ensam med två främlingar eller för den delen åka svart taxi.
Många unga tjejer åker svart taxi hem. Helt otroligt! :va

Det värsta var att det var ett känt taxibolag. Hur skall man ta sig hem ifrån krogen egentligen. Ingenting är ju säkert längre..

Bikerbitch skrev:
Det värsta var att det var ett känt taxibolag. Hur skall man ta sig hem ifrån krogen egentligen. Ingenting är ju säkert längre..
Bara att ringa en kompis, om du nu har någon som är nykter.
Det är sånt man kan komma överens om innan...inte svårt alls.

tassen skrev:

För vissa är det svårt och tycker inte du att det är förjävligt att man inte kan vara trygg någonstans? Man åker hellre taxi än natttåg och ändå blir man ett offer

Bikerbitch skrev:
Du har nog missat tidigare diskutioner angående det här med nakcskått.
Jag har inte missat dem... tror vi kom fram till att våldtäcktsmän och pedofiler va det nackskått på!

...även moppofuckos :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
Det värsta var att det var ett känt taxibolag.

Vart fick du denna information? Jag har själv försökt ta reda på något men inte hittat något ännu. Dock skulle pressen kalla vilken bil som helst med taxiskylt för känt taxibolag.

/F

Fredrik J skrev:
Vart fick du denna information? Jag har själv försökt ta reda på något men inte hittat något ännu. Dock skulle pressen kalla vilken bil som helst med taxiskylt för känt taxibolag.

/F

Det stod att det inte var en svarttaxi. Okej, det kanske inte rör sig om något känt bolag, men uppenbarligen ett bolag som existerar. Om han har ringt efter en taxi så har man inte alltför många att välja på.

Bikerbitch skrev:

Vad detta än va så känner jag mig absolut inte trygg i en taxi ensam.
Jag ringer alltid mamma eller en kompis och säger att jag är påväg hem medans jag sitter i taxin. Så sitter jag alltid i baksätet. Vill ha distans till personen som kör.
Jag vet faktiskt inte hur man ska kunna känna sig trygg...

tassen skrev:

Inte svårt alls?
Mina kompisar har inte alla bil eller är hemma nyktra när jag går ut.
Tyvärr är de inte så lätt.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...