Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du svamlar, och det kan vara en bra försvarsmekanism, men i det här fallet tappar du mest bort dig själv.
Du driver mig snart till vansinne vännen, femåringarna på förskolan har mer självkritik än du och är, som grädde på moset, faktiskt mindre barnsliga. De kan resonera sinsemellan om man leder de på rätt spår, men det är verkligen tröstlöst här.Ja, skylla på svammel är oxo en bra försvarsmekanism....du tillhör facket 99r för mig nu. En omdöpt 08:a....inte riktigt hundra.
Du driver mig snart till vansinne vännen, femåringarna på förskolan har mer självkritik än du och är, som grädde på moset, faktiskt mindre barnsliga. De kan resonera sinsemellan om man leder de på rätt spår, men det är verkligen tröstlöst här.
Grabben, jag är stockholmare och vi är ofelbara. Sådeså!Du har aldrig tänkt på att det kan vara du som är inne på fel spår?

Leder någon på rätt spår... du är ju bara för mycket. Jaja...lev du i din lilla tröstlösa värld så ska jag med gott mod gå ut och mörda, slakta och bloddränera alla djur jag ser i sikte till helgen.Du driver mig snart till vansinne vännen, femåringarna på förskolan har mer självkritik än du och är, som grädde på moset, faktiskt mindre barnsliga. De kan resonera sinsemellan om man leder de på rätt spår, men det är verkligen tröstlöst här.

Don't be so grumpy my lumpy fellowLeder någon på rätt spår... du är ju bara för mycket. Jaja...lev du i din lilla tröstlösa värld så ska jag med gott mod gå ut och mörda, slakta och bloddränera alla djur jag ser i sikte till helgen.
Svälj huvet, sälj kropppen och köp ett nytt liv...så kommer du nog att må bättre.
Nu ser ni inte mig i denna tråden mer.
Panga, panga, panga det är skiten det!JKay.se skrev:Jakt är kul och en avkopplande hobby. Sen att man får skjuta med egna vapen…

Du verkar få för dig väldigt många olika saker, vissa bättre och vissa sämre men så är vi alla. Du har fortfarande inte förklarat hur du lyckas tolka vissa saker men om du exemplifierar varför jag skulle motsätta mig andra personers intressen kan jag erkänna mig överbevisad. Fast du kommer inte lyckas, eftersom jag inte ens har ratat ned jakt som ett intresse, utan endast viss form av jakt, men det har du fortfarande inte kopplat. Det är ingen fara på taket, men jag vill bara uppmärksamma dig på att du inte är helt på banan i det du säger.N.Blomqvist: Mkt bra skrivet, håller med till 100%.
jrh: verkar fått för mig att du inte accepterar andra intressen än de du tycker är acceptabelt för dig...
Dessutom dålig på att argumentera. Jag kan ärligt säga att jag inte är den bästa heller, men man måste kunna ge sig någon gång!
Jag själv håller mig till airsoft, då får jag komma ut i naturen, få lite motion och har chansen att skjuta plastkulor på mina vänner!![]()
![]()
Klart mest undehållande tråden på längeKeep up the good work
![]()
:corn
Bidrag till den stundande invasionen av Danmark mottages tacksamt; snacka med Condoleezza om ni har några frågor.Alltid kul med nykomlingar på SH som ska sticka ut hakan och provocera, speciellt när de gör det på ett så humoristiskt sett![]()
jrh for president, vår alldeles egna Bush!

Här nedan ser vi urtypen av jägare, lite lågpannad, med sin obligatoriska fula ylande hund, som stolt ska hålla upp den döda nallen i öronen & visa världen vem som bestämmer! TUFFT!!!
Valvträsks hjälte, onekligen...omnejden är nu åter trygg!

|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |