Ställ en fråga till en Sporthojare - vem?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ja, det finns många människor här som man kan beundra på olika sätt. Swedie som lyckades få ihop en sån här bra sida.

Jörgen Karlsson som har svar på allt, även sånt han inte kan :va

GuW har en förmåga att reta upp en del men samtidigt kunna dra en kul anekdot om precis vilket ämne som helst.

Är det fler som tycker att det vore kul med en tråd där man ställer frågor till en specifik person?

(Vet inte hur man smartast lägger upp det här, en tråd person, alla i en?)

Självklart ska det vara frivilligt att bli utfrågad, och man väljer ju själv hur sjuka frågor man vill svara på :brynad

Vem vill du ha en frågetråd om?

Måste man ha en hel tråd om en specifik person? Kan man inte bara skriva fråga och ämnad person i ett inlägg i denna tråden? :banana

Att jag ofta har en kul historia beror mest på att jag har levt så länge, man upplever minst en ny kul sak varje vecka, det gäller bara att fokusera på det och inte på alla tråkiga saker man också har upplevt...

Jag kan dock inte berätta hur dinosaurerna dog ut, jag fick sladd på flintabilen och slog huvudet så jag har minnesförlust dom första åren!

Jag undrar vad Teo jobbar med!
Sporthoj, stor phet båt, långforden och bmw-diesel finansierar man ju inte genom att kränga burgare på donken direkt :)

Sporthoj, stor phet båt, långforden och bmw-diesel finansierar man ju inte genom att kränga burgare på donken direkt :)

Det räcker med rika päron så löser sig det mesta :tummenupp Du glömde för övrigt bidragspulkan...

Ja möter honom vid Eriksbergsparken ibland, ja tror han pippar russin på östermalm. Jäddra jur det där...

Ja möter honom vid Eriksbergsparken ibland, ja tror han pippar russin på östermalm. Jäddra jur det där...

Det har aldrig varit vare sig fult eller för den delen skamset att vara en manshora. Men frågan lyder i så fall, vad är det för russin man plockar upp med en långford på Östermalm? :3freak :D

Det har aldrig varit vare sig fult eller för den delen skamset att vara en manshora. Men frågan lyder i så fall, vad är det för russin man plockar upp med en långford på Östermalm? :3freak :D

Ja tror det funkar lite som glassbilen. Han kör in på villagatan, honkar lite och blickar sedan upp mot de franska fönstrena, där vajar plötsligt sidengardinerna till lite diskret hos de mest ömhetstörstande damerna. Det är signalen, då svingar han sig upp för de ekboaserade trapphusen på sitt typiska orangutangvis. Neandertalsex e de nya. Typ helt frigjort.
"Man blir som en ny menska" har en anomym kvinna intygat i Östermalmsnytts insändarspalt.

Last edited:

00-04 köpte jag lägenheter som jag renoverade och sedan sålde. Den första i raden köpte jag för en aktievinst från IT-hysterin som varade fram till just -00.
Nu kan man inte göra samma pengar på lägenheter efter intågandet av Timell, mfl då "renoveringsobjekt" numer heter "renoveringschans".

Parallellt med detta höll jag på med att stycka till en tomt jag bytt till mig mot en liten värdelös mark jag ärvt. Det krävdes bygglov för att stycka och turerna fram och tillbaka mellan mig, byggnadsnämnden, fortverket och lantmäteriet vill jag helst glömma i dag. Hela projektet tog 8 år!!! Sålde tomten i våras och ångrar det inte en sekund.

Just nu jobbar jag i en studio tillsammans med en polare på en skiva. Något som fått ligga på is tidigare då båda varit upptagna med annat.

Det räcker med rika päron så löser sig det mesta :tummenupp Du glömde för övrigt bidragspulkan...

Har skrapat ihop det mesta jag har helt själv.

Det är märkligt att folk spekulerar så mycket om mig. Om jag hade haft en Anytec 750 som är en tråkig, dålig och skramlig alubåt samt en Audi S4 så hade ingen undrat. Då kostar båten 800 lök och bilfan lika mycket.

Men eftersom jag äger en i sammanhanget inte särskilt dyr båt som för mig är snorbillig att äga, en Långford som köptes för 150 lök samt en 330 som även den är beggad så är man född med silversked uppgörd i tjocktarmen.

Det är för att andra blonderar sina frisyrer som de klipper till 3 gånger i månaden, tjöper trendiga skor, hemmabiosystem på avbetalning, går på ajrån mäjden för 1000- spänn, mm som de inte kan fatta att man kan ha roligre för pengarna.

Bryr man sig om vad andra tror och tycker om en så är det jävligt dyrt att leva. Skiter man i det så är det inga problem.

:mad:

Ja tror det funkar lite som glassbilen. Han kör in på villagatan, honkar lite och blickar sedan upp mot de franska fönstrena, där vajar plötsligt sidengardinerna till lite diskret hos de mest ömhetstörstande damerna. Det är signalen, då svingar han sig upp för de ekboaserade trapphusen på sitt typiska orangutangvis. Neandertalsex e de nya. Typ helt frigjort.
"Man blir som en ny menska" har en anomym kvinna intygat i Östermalmsnytts insändarspalt.

Sedan att undertecknad får skrubba skammen av sig i duschen timtals efteråt förtäljer inte historien. Det är farligt att glamourisera detta sätt att få råd med ett oljebyte på långforden..

:mad:

[YOUTUBE-ID]fFX04tOPv8s[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Det är märkligt att folk spekulerar så mycket om mig. Om jag hade haft en Anytec 750 som är en tråkig, dålig och skramlig alubåt samt en Audi S4 så hade ingen undrat. Då kostar båten 800 lök och bilfan lika mycket.

Men eftersom jag äger en i sammanhanget inte särskilt dyr båt som för mig är snorbillig att äga, en Långford som köptes för 150 lök samt en 330 som även den är beggad så är man född med silversked uppgörd i tjocktarmen.

I en dels världar är bensin för 12000kr trippen inte snorbilligt (vill minnas att du skrev det i somras).

Men kul att du lyckats skapa dina egna slantar, ärligt menat bör kanske poängteras i dessa ironitider :D

Sluta klaga dårå!
Jag är ju avundsjuk :mad:

I en dels världar är bensin för 12000kr trippen inte snorbilligt (vill minnas att du skrev det i somras).

Men kul att du lyckats skapa dina egna slantar, ärligt menat bör kanske poängteras i dessa ironitider :D

Det blir ca 8.000 fram och tillbaka till Visby. Den drar bara 2 liter/distans. Som en sur Flipper med trött fyra i. Har gratis båtplats, upptagning, vinterförvaring, mm så det enda jag pröjsar är när jag åker. Dessutom har den ingen värdeminskning. Jämför det med vilken båge som helst så är det ett kap!

Det är för att andra blonderar sina frisyrer som de klipper till 3 gånger i månaden, tjöper trendiga skor, hemmabiosystem på avbetalning, går på ajrån mäjden för 1000- spänn, mm som de inte kan fatta att man kan ha roligre för pengarna.

Bryr man sig om vad andra tror och tycker om en så är det jävligt dyrt att leva. Skiter man i det så är det inga problem.
Du är en vis man Teo, mycket vis! :tummenupp

Det är märkligt att folk spekulerar så mycket om mig.

Ledsen om du tog åt dig, jag var inte ett dugg seriös faktiskt i vanlig ordning :)
Och jag hade inte heller reagerat på om du hade levt på att pippa russin på Östermalm :D

Det blir ca 8.000 fram och tillbaka till Visby. Den drar bara 2 liter/distans. Som en sur Flipper med trött fyra i. Har gratis båtplats, upptagning, vinterförvaring, mm så det enda jag pröjsar är när jag åker. Dessutom har den ingen värdeminskning. Jämför det med vilken båge som helst så är det ett kap!

Ok, det var till Visby du pratade om, trodde det var en liten stockholmstur :tungan

Hmm, powaboat i insjö kanske vore någe :va

Ledsen om du tog åt dig, jag var inte ett dugg seriös faktiskt i vanlig ordning :)
Och jag hade inte heller reagerat på om du hade levt på att pippa russin på Östermalm :D

Ingen fara. Jag hade gärna själv levt på russinpipp. Nu är man emellertid för knotig och kumminluktande för att kunna braka av något sådant :mad:

Ok, det var till Visby du pratade om, trodde det var en liten stockholmstur :tungan

Hmm, powaboat i insjö kanske vore någe :va

Kolla in "Björn F" och "Mälvis (mälarelvis)" på boatsite. De jagar runt i Formula 242 resp Baja 24 i Mälaren.

:D

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul