Parkering av mc i stad och tråkig attityd mot hojägare

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Ni är för gulliga. :arsele:D

Vi är en hög grannar som försöker få ordning i vårat i övrigt fina hus, tillsammans med hyresvärden. Det handlar inte om någon osämja, avundsjuka eller att "om inte jag får, får inte han heller". Utan bara ett enkelt tänk - ordning skapar ordning. Med de här (få) grannarna som inte kan sköta sig behövs att alla vi andra föregår med gott exempel också.

Men visst - vill man fortsätta multi-kulti-anarki-vänster-vurmen där alla får göra precis som dom vill hela tiden, lycka till. Det funkar inte i Malmö. Jag lovar. Vi måste våga sätta ner foten. Det eller bli totalt överkörda. Man the fuck up!
Jag smyger inte omkring och knyter näven i fickan som alla andra. Om andra har en annan åsikt, då pratar vi. Men det svenniga att muttra tyst för sig själv - det är en del av svenskheten som inte flyger längre.

Det "svenniga" att hellre sätta dit andra än att försöka hjälpa och få till en bra lösning har funnits länge. :7peta
Att föregå med gott exempel är inte att sätta dit andra i min värld men känns ändå rätt svenskt på något vis... :(

Jag hade valt en annan, mindre svennig, väg och försökt få till att alla kunde ha hur många fordon som helst som fick plats inom rutan!
Jag tycker bra regler är bättre än dåliga regler. :tummenupp
Men jag är inte en vanlig svenne, jag kör SportHoj... :tungan
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top