Sprit och Pizza i herrljunga.

valmers skrev:
Är du blind? Det är en champagnekylare! :fatta! Men det ser väl inte en socialist.

Om du inte är snäll så kommer jag och skvallra om din glidning på vänster-höger skalan under en viss sjukhusvistelse :7peta

gladh
 
gladh skrev:
Om du inte är snäll så kommer jag och skvallra om din glidning på vänster-höger skalan under en viss sjukhusvistelse :7peta

gladh
Jag var fullpumpad av ketogan, morfintabletter, antibiotika och ryggbedövningsmedikamenter. Vilken försvarsadvokat som helst fattar att det klassas som "ej vid sina sinnes fulla bruk".
 
valmers skrev:
Jag var fullpumpad av ketogan, morfintabletter, antibiotika och ryggbedövningsmedikamenter. Vilken försvarsadvokat som helst fattar att det klassas som "ej vid sina sinnes fulla bruk".

Man hör sanningen från fulla och små barn, har jag hört.

Vilken försvarsadvokat som helst kan likställa sprit- med drogfylla!
 
valmers skrev:
Jag var fullpumpad av ketogan, morfintabletter, antibiotika och ryggbedövningsmedikamenter. Vilken försvarsadvokat som helst fattar att det klassas som "ej vid sina sinnes fulla bruk".

:rofl :D :hihi :rofl
Kom ut ur garderoben nu Valmers.

gladh
 
gladh skrev:
Om du inte är snäll så kommer jag och skvallra om din glidning på vänster-höger skalan under en viss sjukhusvistelse :7peta

gladh

Berätta mer, berätta mer! :banana
 
t-rex skrev:
Man hör sanningen från fulla och små barn, har jag hört.

Vilken försvarsadvokat som helst kan likställa sprit- med drogfylla!

Den onyktres tal är den nyktres tankar.
 
*KanmanslängaerienlyktstolpesåattninästandörsåattnifårprovapåIVAsmiley*
 
abstruse skrev:
Nä, men någon form av krock måste du ju råkat ut för... :rolleyes: :tungan

Mitt utseende beror nog på att förlosningsläkaren tappade mig med ansiktet före vid födseln. Men pappa sa att förändringen var till det bättre :va

gladh
 
valmers skrev:
Lyxliv i sviten: :rolleyes:
Jösses valmers, att döma av bilderna så blev du häktad och hamnade i fyllecellen hos farbror blå, vad sa vi om att ragga unga pojkar på den lokala pizzerian :ajjabajja
 
Sömnproblem???
Själv sov jag på en äkta Herrljungatillverkad spiralmadrass
av kingsizemått hemma hos Palte (Tack!)
Fast det var ett kattskrälle som inte hade vett att sova på natten, men det är nog inget jämfört med timmerståckarna
hemma hos Abstruse...

Jäkligt kul att träffa er RR-nördar!
Kanon Jocke!

Anders
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top