Sporthojsmcklubbar? (Långt ord)

Mögel skrev:
...

Backblade=president
Jag"Mögel"=Korvgeneral
Hållundan=korvkapten
Långa farbron=kung
Mark=Pilot

Sen vet jag inga mer :confused: Är du med eller??

Aaa jag kan tänka mig å va med om jag får vara nåt coolt... :)

Wohoo!! Platsen som maskot är fortfarande ledig. :banana Nu blev man ju sugen på medlemskap. Jag kan sitta heja på korvkaptenen medans han försöker tända grillen och uppehålla resten av klubben medans skattmasen stjäler kassan. :tungan

Tackar tackar, era barn ser mjuka ut och era fruar underbara. Jag älskar DIN frisyr!

:2cool

Vårt första årsmöte hölls i hemlighet för några dagar sen och vilket möte det var!

Inledningen och bestämmandet av namn gick hett till, våran korvpluton rök ihop under oordande former; Napoleonhattar och hedersutmärkelser flög när två stycken Napoleon-hatt-försedda korvgalningar tog sats från varsin ände av salen och stångades.

Våran velige kung ådrog sig en smärre chock av blodsutgjutelsen och han började skrika gällt vid sin tron, skattmasen blev med barn och presidenten fastnade i ölkylen utan en chans att ta sig loss. Piloten kraschade.

Efter denna överläggning gick vi över till att sy klubbvästen, dock hade alla begränsade kunskaper inom lädersmide och det avbröts abrupt när kungen inte passade i läderkjolen som blev slutresultatet. En korv såldes och skattmasen lyckades driva in korvbrödet i sin skattgrotta.

Efter att räddningstjänsten och en låssmed samarbetade med representanter från Pripps och lovade presidenten mer öl så kom han (Jag gillar att prata om mig själv i tredje person) ut och supandet kunde fortsätta med den nu höggravida och röda skattmasen. Piloten kraschade.

Som ni ser utlöpte årsmötet väl, vi hittade protokollet i skattmasens korvbröd nästa dag och fann ett ord på pappret;

Relaptidad

Vem och vad som skrev det vet vi ej men ölfläckar var synliga.

Så nu ber jag min ödmjuke och tillgivne undersåte Mögel slänga upp en poll om vårt namn.

Gud välsigne er, Gud välsigne sporthoj.com!

:2cool

Ps, jag har skaffat jättestora sideburns. Ds

005754866.jpg

JesperN skrev:
Wohoo!! Platsen som maskot är fortfarande ledig. :banana Nu blev man ju sugen på medlemskap. Jag kan sitta heja på korvkaptenen medans han försöker tända grillen och uppehålla resten av klubben medans skattmasen stjäler kassan. :tungan

Jag har redan lovat Babyblade att bli maskot men du kan få bli verkställande bumbibjörn!

Jag vill också vara med!

Vad får jag bli??? pörrgübbe??? :yoparty

nu ska jag iväg till badrummet å klämma en finne... :tummenupp

Last edited:
Sundance Kid skrev:
Jag vill också vara med!

Vad får jag bli??? pörrgübbe??? :yoparty

nu ska jag iväg till badrummet å klämma en finne... :tummenupp

Ja porr måste vi sälja om vi skall vara en seriös mcklubb!

:tuttar

Backblade skrev:
Så nu ber jag min ödmjuke och tillgivne undersåte Mögel slänga upp en poll om vårt namn.

Det ska jag fixa så fort jag slutar jobbet.... :Bugar

Men jag skulle va tacksam om det kunde komma lite mer seriösa namn... :tummenupp

Jag vill också vara med och känna gemenskapen i en äkta klubb. Vad är intagningskraven?

Här är ett förslag till promotion-bild till klubben. Jag utgick här utifrån att namnet blir taliban MC samt att alla bär rosa hjälmar och gillar korv. Notera även fransarna på ärmarna.

Bifogat

• taliban.JPG
    taliban.JPG
    64.4 KB · Visningar: 40
General E skrev:
Mitt förslag till styrelsen är att man skall sno en snickers till klubbkassan innan man är fullvärdig medlem. OuLw!

Nej.... man behöver inte vara tjuv för att va outlaw.... :4skrika

Men man måste dra snuten minst tre gånger!!! :yoparty

Mögel skrev:
Nej.... man behöver inte vara tjuv för att va outlaw.... :4skrika

Men man måste dra snuten minst tre gånger!!! :yoparty

Vågar inte :gråta Speciellt inte med min maxi-skylt som jag skall tjöpa till nya säsongen.

Konfrimerad - CHECK

Gilla korv - CHECK

Sno snickers - CHECK (Om det räknas att man köper dem till rena rövarpriset hos den lokala tobakskrängaren. (De är för övrigt turkiska men smakar gott ändå))

Dragit snuten 3 gånger -

1.En gång när jag körde moppe och mötte polisen svängde jag av upp på en skogsväg. Jag körde otrimmat och de jagade mig inte men jag körde ifrån ifrån dem i vilket fall.

2. En gång när jag låg i rännstenen och betraktade en A-brunn på nära håll efter att ha varit på frimafest och blivit nedsupen av förre chefen ville några snälla poliser ta med mig i sin bil. Jag avböjde och sprang därifrån.

3. Sen kanske den där gången när jag var 14 och satt och hängde vid den lokala pizzerians uteservering till sammans med några moppekompisar mitt i natten räknas. Grannarna till pizzerian trodde att vi var i färd med att bryta oss in i pizzerian för att äta peperonis och tillkallade polis varpå tre patruller dök upp och synade oss i sömmarna. Vi bedyrade vår oskuld och de lät oss löpa.

Med andra ord CHECK.

Nå! Hur blir det med medlemsskapet?

General E skrev:
Vågar inte :gråta Speciellt inte med min maxi-skylt som jag skall tjöpa till nya säsongen.

Det gör inget vi är inte så hårda när det gäller regler.. :pannkyss

Ortefon skrev:
Dragit snuten 3 gånger -

1.En gång när jag körde moppe och mötte polisen svängde jag av upp på en skogsväg. Jag körde otrimmat och de jagade mig inte men jag körde ifrån ifrån dem i vilket fall.

2. En gång när jag låg i rännstenen och betraktade en A-brunn på nära håll efter att ha varit på frimafest och blivit nedsupen av förre chefen ville några snälla poliser ta med mig i sin bil. Jag avböjde och sprang därifrån.

3. Sen kanske den där gången när jag var 14 och satt och hängde vid den lokala pizzerians uteservering till sammans med några moppekompisar mitt i natten räknas. Grannarna till pizzerian trodde att vi var i färd med att bryta oss in i pizzerian för att äta peperonis och tillkallade polis varpå tre patruller dök upp och synade oss i sömmarna. Vi bedyrade vår oskuld och de lät oss löpa.

Med andra ord CHECK.

Nå! Hur blir det med medlemsskapet?

Det är väl bara att säga, Välkommen..... :tummenupp Båda två!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8