Sporthojsmcklubbar? (Långt ord)

Ortefon skrev:
Härligt! När ska vi fransa västarna? :hej

Nja vet inte än! Vi har ju som sakt inget namn.. :3freak

Och vi kommer nog inte ha västar utan outlaw tröjor med dödskallar på :yoparty

Blondie skrev:
Tjena Blondie

Jag hade för mig att WCX inte tog in fler medlemmar(dock att man kan åka med er) för att ni ville lära känna orginalmedlemmarna bättre och därför satte ert medlemstal till 25 eller hur det var?
Det var väl det svaret jag fick när jag frågade förra året har jag för mig. Har det ändrats?

sharpedge skrev:
Tjena Blondie

Jag hade för mig att WCX inte tog in fler medlemmar(dock att man kan åka med er) för att ni ville lära känna orginalmedlemmarna bättre och därför satte ert medlemstal till 25 eller hur det var?
Det var väl det svaret jag fick när jag frågade förra året har jag för mig. Har det ändrats?

Men hallååå dom gillar ju inte folk med v-twin motorer!!! :blah

Det finns en kojklubb i Älvängen oxå, och vi har en stor korvgrill. På somrarna idkar vi dessutom logdans.... :tuttar

Rasorblade skrev:
Får jag lov om jag kommer upp ngn gång!!!
Eller skall vi dansa först!! :tungan

Man dansar alltid först! :fatta! Det är ju så man får upp aptiten för korven.. :rolleyes:

Klarar du bara inträdesprovet - tillräckligt bonnefull för att charma dom farliga vakterna - så tror jag nog att ladan är stor nog för oss båda! :) Passa dig bara för Mary, hon tillhör eliten på dom festerna....

Cathy skrev:
Man dansar alltid först! :fatta! Det är ju så man får upp aptiten för korven.. :rolleyes:

Klarar du bara inträdesprovet - tillräckligt bonnefull för att charma dom farliga vakterna - så tror jag nog att ladan är stor nog för oss båda! :) Passa dig bara för Mary, hon tillhör eliten på dom festerna....

OK!! :tummenupp tur att man sett på Lets dance dårå!!Får ligga i hårdträning tills säsongen börjar!!:pannkyss
Några speciella tips du kan ge mig...eller är det choklad som gäller ....eller var det lakrits för dig? :va

Den där Mary har jag hört talas om!! Farlig brud eller?! :D
Får väl se om man kan träffa henne live ngn gång då

Rasorblade skrev:
OK!! :tummenupp tur att man sett på Lets dance dårå!!Får ligga i hårdträning tills säsongen börjar!!:pannkyss
Några speciella tips du kan ge mig...eller är det choklad som gäller ....eller var det lakrits för dig? :va

Den där Mary har jag hört talas om!! Farlig brud eller?! :D
Får väl se om man kan träffa henne live ngn gång då
Visst passa sig för mary, hon är livsfarlig :7peta
Kattan hon hör oxå till eliten :D

Mary skrev:
Visst passa sig för mary, hon är livsfarlig :7peta
Kattan hon hör oxå till eliten :D

Jag minns det som igår....

Det satt en liten sork på åkern och pep -kom och håll imig så jag inte trillar.

Knatar bort och skall hjälpa till och hålla,då förvandlas den lilla sorken till en arg väsande sork som skriker -stå inte här ..jag kan inte kissa då!!

Fisatan vad arg hon var :hihi

Rasorblade skrev:
Några speciella tips du kan ge mig..

Jag har ett tips. Bara ett, och mha det tipset klarar du dig kanske på benen hela kvällen.

:hördu GÅ INTE TILL DEN BAREN SOM CATHY JOBBAR I!

Baren cathy står i verkar alltid ha nån form av förbannelse. Alla som går dit blir helt vingliga i knäna. Även Cathy själv kan bli så vinglig i knäna att hon får förpassas nån annanstans i lokalen av annat bar folk utan lika vingliga knän.

Mark skrev:
Jag har ett tips. Bara ett, och mha det tipset klarar du dig kanske på benen hela kvällen.

:hördu GÅ INTE TILL DEN BAREN SOM CATHY JOBBAR I!

Baren cathy står i verkar alltid ha nån form av förbannelse. Alla som går dit blir helt vingliga i knäna. Även Cathy själv kan bli så vinglig i knäna att hon får förpassas nån annanstans i lokalen av annat bar folk utan lika vingliga knän.

Dock kan man göra riktiga klipp när hon står i baren,man köper 1 shot får 2 och 20 lapp tillbaka.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8