Sporthojsmcklubbar? (Långt ord)

Backblade skrev:
Bra och då är detta OS avklarat hoppas jag?

inte min mening att reta upp någon..

än en gång grattis till OS guldet

och det där skit snacket om att jag droppar en massa löjliga kommentarer kan vi ju snacka länge om men har en känsla av att jag har mer vettiga saker att säga än vissa andra... :hihi

Last edited:
Gottis skrev:
ja visst vi får se vad GBK har att säga om det går längre än en tråd på SH bara...

inte min mening att reta upp någon..

än en gång grattis till OS guldet

och det där skit snacket om att jag droppar en massa löjliga kommentarer kan vi ju snacka länge om men har en känsla av att jag har mer vettiga saker att säga än vissa andra... :hihi

Jaha, du för GBKs talan nu? Det är precis såna här skitkommentarer man får från packat folk på krogen:

- Öh släpp in mig jag känner blabllaba..eller jag är med i blabala...

Dra inte in någon annan i detta och använd skallen lite. Det finns viktigare saker än att jaga 3-4 killar som kör hoj med Sportkorv Mc på ryggen. eller att skita ner sig för det. Och du borde absolut inte föra nån annans talan eller lägga ut såna dolda hot. Mitt råd till dig är att inte glappa så mycket.

Ta nu och tagga ner lite och tänk på att snön snart är borta och att vi kan ouiila tillsammans in i skymmningen.....med eller utan korv.

Här får ni en bild på mig
sdb62544.gif

Last edited:
Jag blir förbannad på att man inte ens kan skoja ihop något som Sportkorv Mc utan att det blir en massa skitsnack i forumet, hela denna skiten smakar ju surt nu.

Gottis kommer med kommentarer som "ni verkar va klubben som snackar skit om andra på skämt.." Jätteskoj, mögel skämtade om V-twin!

Sen till våren om jag och några till kör med Sportkorv MC på våra tröjor... den dagen den sorgen. Inte era problem utan mitt, ok?

Långa farbron skrev:
Ta nu och tagga ner lite och tänk på att snön snart är borta och att vi kan ouiila tillsammans in i skymmningen.....med eller utan korv.

Här får ni en bild på mig
sdb62544.gif

Den funka inte :fatta!

Backblade skrev:
Jag blir förbannad på att man inte ens kan skoja ihop något som Sportkorv Mc utan att det blir en massa skitsnack i forumet, hela denna skiten smakar ju surt nu.

Gottis kommer med kommentarer som "ni verkar va klubben som snackar skit om andra på skämt.." Jätteskoj, mögel skämtade om V-twin!

Sen till våren om jag och några till kör med Sportkorv MC på våra tröjor... den dagen den sorgen. Inte era problem utan mitt, ok?

ta en snus lr några piller du verkar ju ha abstinens :pannkyss

Gottis skrev:
ta en snus lr några piller du verkar ju ha abstinens :pannkyss

JA! Och jag är hungrig också! Nu åker jag till stan och käkar!

Och Gottis, jag ber om ursäkt. Jag hatar dock när vissa organisationer skall bestämma över andra. Om jag skaffar en Sportkorv Mc tröja så blir det Farbror Blå som får dra av den. Ingen annan.

Puss
:krama

Aj, aj.... nu halkar jag visst in på hata-tråden. :brinnerup
Men man måste ju få försvara sig mot allt tikSsnack som jag upptäckt om min persona här!

Tro inte ett ord av vad dom säger! Jag har visst fått julklappar.. I år fick jag tex en enkel biljett till Mongoliet.
Och ambulans skulle ingen alls behöva åka, jag sparar på statens resurser och ringer isf taxi...
Och aldrig att jag sliter armen av någon - väljer isf en mer värdefull/värdelös kroppsdel, men aldrig armen!

Öl och choklad är dock värt att prova, ibland vet t.o.m Långis vad han yrar om!

Så, nu återlämnar jag tråden för viktigare argumentationer....

-------> :rolleyes:
Långa farbron skrev:
Funkar inte,det enda som funkar är öl eller schokolad.

Ger du henne något annat så sliter hon armen av dig.

Cathy skrev:
Aj, aj.... nu halkar jag visst in på hata-tråden. :brinnerup
Men man måste ju få försvara sig mot allt tikSsnack som jag upptäckt om min persona här!

Tro inte ett ord av vad dom säger! Jag har visst fått julklappar.. I år fick jag tex en enkel biljett till Mongoliet.
Och ambulans skulle ingen alls behöva åka, jag sparar på statens resurser och ringer isf taxi...
Och aldrig att jag sliter armen av någon - väljer isf en mer värdefull/värdelös kroppsdel, men aldrig armen!

Öl och choklad är dock värt att prova, ibland vet t.o.m Långis vad han yrar om!

Så, nu återlämnar jag tråden för viktigare argumentationer....

-------> :rolleyes:

:banana

Jag har inte alltid fel :hihi

sirSmokealot skrev:
:hihi

vad är det för regler???

Jag försöker inte vara rolig, bara nyfiken?

JAg kan väl fan ha vad jag vill på ryggen... KUK MC om jag så vill ...

eller??? :va

ja det finns väl regler för klubbar som följer något som kallas Sverigemodellen.

Men det är mest H-D klubbar som brukar gå efter de reglerna.

Vad jag vet så finns inga regler för just "MC".

Vet inte om någon bryr sig om oss plastraketer heller men vissa färgkombon bör undvikas kanske.

Men istället för att folk ska gissa vad som gäller i ämnet eller har seriösa frågor tycker jag att ni går in på http://www.gbk.as/ o skickar ett mail.

//Blondie

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...