Långa farbron
Yster tokfrans
Backblade skrev:
Om man ger henne en julklapp då?![]()
Funkar inte,det enda som funkar är öl eller schokolad.
Ger du henne något annat så sliter hon armen av dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Backblade skrev:
Om man ger henne en julklapp då?![]()
Gottis skrev:va är det för skit snack![]()
HahhaahahhaaMögel skrev:Men hallååå dom gillar ju inte folk med v-twin motorer!!!![]()
Mögel skrev:Vad menar du? Du kör väl rad-fyra![]()
VI ska hålla ihop i kampen mot twinar..![]()
sharpedge skrev:Hahhaahahhaa
Jag veeeetRejvis gillade inte att köra den
![]()
Dock gillade dom ljudet![]()
Gottis skrev:Jonas kör ju ducati nu och han är ju medlem![]()
Mögel skrev:![]()
Ja ljudet är faktist underbart....
MenDet är bara för dom tycker synd om honom!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Gottis skrev:Vet du ens vem Jonas (Fastcorner), en glad kille det där
Gottis skrev:Är en Kanon kille som kör 996:a iår och är WCX medlem
men va jag menar är att du ska sluta kommetera folk som du inte vet vilka det är..blir ju lite som att snacka skit bakom ryggen på folk..
Backblade skrev:Men herregud, tål ni inte skämt här eller? Killen skojar ju lite lätt med 5 smilies.
Skrutten skrev:Det verkar vara lite överkänsligt på vissa håll.. vill man inte se skämten så gör man inte det, så är det bara. Så småningom har vi väl alla lyckats lära oss vad/vilka som är för heligt/a för att skämta om.
Backblade skrev:Men herregud, tål ni inte skämt här eller? Killen skojar ju lite lätt med 5 smilies.
Edit:
Eller rättare sagt Du, inte ni.
Vilka är ni? Vilka är vi? Vilka är dom?Gottis skrev:jo jag kan ta skämt men snacka då om er själv och inte folk som ni inte känner.
ni verkar va klubben som snackar skit om andra på skämt..
är nog bäst att den här klubben stannar på det här stadiet ni skulle nog bara reta upp resten av sverige![]()
hållundan skrev:Vilka är ni? Vilka är vi? Vilka är dom?
Vem i helskotta är såpass seriös att man tar något sådant här på allvar? Eller för den delen är såpass allvarlig i sin klubb och sitt "gäng" att man uppriktigt blir sur? Sen, självklart ska ingen snacka skit om någon annan som person, självklart inte...
Nåväl, tänker inte blanda mig i något som har med "klubbar", "inbördes beundran-sällskap", "säljakorv-helger" eller framförallt "måla klubbstugor" att göra.
Tack och bock! Krama varandra där ute!
Gottis skrev:Är en Kanon kille som kör 996:a iår och är WCX medlem
men va jag menar är att du ska sluta kommetera folk som du inte vet vilka det är..blir ju lite som att snacka skit bakom ryggen på folk..
Gottis skrev:jo jag kan ta skämt men snacka då om er själv och inte folk som ni inte känner.
är nog bäst att den här klubben stannar på det här stadiet ni skulle nog bara reta upp resten av sverige![]()
Gottis skrev:bra skrivet men har Mögel lärt sig nått då...![]()
Mark skrev:Hur skulle det vara om spårtkårv MC utmande WCX, årligen för alla avgöra vilken klubb som är den allra hårdaste, tuffaste och bästa!
Den klubb vars medlemmar äter mest kårv i snitt vinner äran.
Spårtkårv MC kan nog behöva lite träning. Kan tänka mig att Rejvis och Blondie mm. har tjyvtränat i sin kojja redan.
PS: Det är väl inte atombomber och rasfienlighet vi snackar om här? Stay cool niggaz![]()
![]()
Gottis skrev:blir ju lite som att snacka skit bakom ryggen på folk..
Hultan skrev:Snart kommer hoten...![]()
Just korvätandet tror jag Ravis vinner.Mark skrev:Hur skulle det vara om spårtkårv MC utmande WCX, årligen för alla avgöra vilken klubb som är den allra hårdaste, tuffaste och bästa!
Den klubb vars medlemmar äter mest kårv i snitt vinner äran.
Spårtkårv MC kan nog behöva lite träning. Kan tänka mig att Rejvis och Blondie mm. har tjyvtränat i sin kojja redan.
PS: Det är väl inte atombomber och rasfienlighet vi snackar om här? Stay cool niggaz![]()
![]()
Gottis skrev:jo jag kan ta skämt men snacka då om er själv och inte folk som ni inte känner.
Backblade skrev:Jag visste att du droppade en massa löjliga kommentarer hela tiden, men grattis du vann just OS i ovan nämnda gren. Snälla läs igenom allt igen, citera vart "vi snackar skit om andra på skämt" och skriv det här. Eller sluta grina över en "klubb" som heter Sportkorv Mc.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|