Sporthoj Piteå

Okey, käket är bokat men man har ingen bordsbokning, innebär att vi får bestämma oss för en tid och se till att dyka upp där/första som anländer håller sittplatser. Det blir nog bra vilket som :)

Ja, nu är det nära!! Mc mässan förstås:yoparty.
Nya R1an ser ju riktigt bra ut, förutom framlyset, men vilken hoj! Undrar vilken varvtid man skulle komma ner till på Kemora:va? M modellen med Öhlins.. Men är det inte för mycket anti funktioner på den? Anti hit och anti dit, vart tog föraren vägen??

Norrlandsbordet kommer att dominera på festen:fakta.

Då var man tillbaka i Piteå igen efter mcmässa samt sporthojfest. R1M, ja vad kan man säga? Vilket sjukt habegär den skapar.
Vilken lyckad sporthojfest:yoparty! Roffe kör fortare än mig på gatan.

?..Vilken lyckad sporthojfest:yoparty! Roffe kör fortare än mig på gatan.
Nu har Du fått hybris, min gode herre! ALLA vet (nåja, i alla fall jag och Danne) att Du kör som en vettvilling och hetsar framförvarande HELA tiden. Det objektiva beviset på diagnosen är att Du i villan meddelade Backlund att Du skulle köra i från honom!

I rest My case...

Men tack för trevligt sällskap :)

Tack till de som var på mcmässan och senare förgyllde Sporthojfesten.
Sommaren känns långt borta nu :(

Sommaren är ju närmare för varje sekund! Vänta nu, det är ju jag som brukar va negativ ang våran långa vinter:fakta!! Roffe kör fortare än mig på gatan.
Tack till de som var på mcmässan och senare förgyllde Sporthojfesten.
Sommaren känns långt borta nu :(

Ok, jag som enda med båda hjulen på jorden kan säga att de båda omtalade ofta försvinner i fjärran som två rymlingar. Jag har dock en bestämd uppfattning om vem som oftast ligger i täten av de två :7peta

1 Maj rundan som på något sätt kickar igång motorcykelsäsongen ÄR långt borta, tror för stunden inte den kommer över huvudtaget:gråta

Må sommaren komma snart...:yoparty

Ok, jag som enda med båda hjulen på jorden kan säga att de båda omtalade ofta försvinner i fjärran som två rymlingar. Jag har dock en bestämd uppfattning om vem som oftast ligger i täten av de två...
...och vem som stressar på, jäktar och hetsar? Hela tiden? ;)

Äh, snön lär försvinna tids nog - själv upptäcker jag till min stora fasa att styrelsen planerat att besöka vår lilla verksamhet tis-ons v21 :( Det är inte okey för mig att utebli (ännu) ett fysiskt möte och herrarna hade inte möjlighet att hitta ett alternativt datum - alla insatta inser vilken förödande inverkan detta får för min personliga hojsäsong 2015...

...och vem som stressar på, jäktar och hetsar? Hela tiden? ;)

Äh, snön lär försvinna tids nog - själv upptäcker jag till min stora fasa att styrelsen planerat att besöka vår lilla verksamhet tis-ons v21 :( Det är inte okey för mig att utebli (ännu) ett fysiskt möte och herrarna hade inte möjlighet att hitta ett alternativt datum - alla insatta inser vilken förödande inverkan detta får för min personliga hojsäsong 2015...

Tror att Maria och undertecknad också uteblir i år, det ser ut som om att vi kommer att ha mycket att göra i maj ändå:gnissla. Vi kan ju säga att vi sympatiföljer dig Roffe...:)

Tror att Maria och undertecknad också uteblir i år, det ser ut som om att vi kommer att ha mycket att göra i maj ändå:gnissla. Vi kan ju säga att vi sympatiföljer dig Roffe...:)
Ja, det ligger något primitivt trösterikt i att ha ett par olyckssyskon. Nu känns det genast bättre .

Har Du fixat en grushoj åt mig än?

Back