Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Imorn blir det premiärtur om vädret tillåter. Ska bli härligt!![]()
Nice!!!![]()
Kanske tar mig upp till Luleå för att köpa ett batteri på Biltema. Skulle nog ha varit förbi Erik också och hört om bänkning / inkörning här framöver.
Jag ringde och pratade med Erik. Jag fick tid först 3e maj för att bänka/justera in min, så du får nog ringa och boka en tid...Kanske tar mig upp till Luleå för att köpa ett batteri på Biltema. Skulle nog ha varit förbi Erik också och hört om bänkning / inkörning här framöver.
Erik är ledig onsdag till fredag denna veckan, hade bokat mappning igår men den blev inställd. Fick dock ny tid nästa tisdag istället
Köp batteri på Oijanperä istället, dom har bättre pris än Feltema och betydligt bättre märke/kvalitet! Om dom nu har ditt batteri hemma i lager vill säga...
Jag ringde och pratade med Erik. Jag fick tid först 3e maj för att bänka/justera in min, så du får nog ringa och boka en tid...
OK! Kan ju svänga förbi dom istället och kolla. Ska inte ha något speciellt batteri, bara det är ett gelbatteri, 14 eller 16Ah samt bra med CCA.
När fick du tid till veckan på tisdag? Kanske jag kan passa på att prata med han då.QUOTE]
Jag ska köra dit och lämna cykeln måndagkväll och hämta den tisdag kväll, jobbar 7-16 så kan tyvärr inte vara med när dom mappar. Hade varit kul att se men får nöja mig med förhoppningsvis ett bra resultat på pappret och i körglädje![]()
Haha.
Fick mig drygt sju mil i sadeln idag. Underbart!
Jag såg dig vid coop, såg härligt ut![]()
Premiärturen togs den 30:e mars.
Är du ute och brummar Edvin? Jag har ju pernillafritt idag å KTMen står här utanför och frustar och vill iväg på en smärre sväng... Ringer.
//Robert
Trettionde Mars är ju skitsent, vad är min människa för en människa?
http://www.youtube.com/watch?v=yzTfpENEJY4
Hahaha. Jupp... men inte tror jag du hade vart ute med svartpippin före det... eller?
//Robert
Deärren såklart!
Ere ba du å petter som ska ut å brumma sig lite idag eller är det nån fler tapper hjälte som känner sig manad? =)
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|