Niklasinorr
Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Du citerade mig men det var nog Gurkis som var på en 25-milaturSjälv körde jag bara till jobbet, 3.2 mil
![]()
Fixat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du citerade mig men det var nog Gurkis som var på en 25-milaturSjälv körde jag bara till jobbet, 3.2 mil
![]()
Rolf, du råkar inte ha kvar din originalljuddämpare från Daytonan? ...
Schnyggt. Ledsen att det tog tid att svara, ett GP i Portugal kom emellan
. Du, ta och kolla in denna länk, det är det slip-on jag har på min hoj. Ett M2 är lite mindre än M5 och då röret är kort borde det fungera ypperligt.
Jag ska packa om mitt i vinter så Du får gärna kolla med det om Du vill. Annars så ligger originalpipan och samlar damm i ett hörn...
Nån mer som inte ställt av? Än går ju köra![]()
Kolle, nja... typ. Småfix kvar. Men skulle nog inte våga ut med den i snömodden hehe... Däremot körs det ju motard![]()
Vilka är vi härifrån stan som ska över till Kemora nu i Maj?
Vi har ju fått priserna nu så jag tänkte att det kan ju vara lika bra att se över hur resan dit ska gå till och vad folk har tänkt sig.
Eftersom jag förmodligen kommer att sakna A behörighet vid körningstillfället så blir det att ta hojen på släp och bila dit (suger att fylla år på hösten). Tillgång till rymlig Ford Mondeo med möjlighet att låna släp som jag tror man kan klämma in tre hojar på, visserligen inte ett täckt släp men ändå relativt stort.
Föreställ dig att du vurpar å inte kan köra hojen hem. Ska du då lämna den i finland å hämta den senare???
Släpvagn är bra.
Samt att det kan vara bra att ha med sig lite mer än bara tandborsten på en banåkning.
Ja. Ryggsäck och nån väska räcker bara så långt.
Det är inga problem att köra till en bankörning (ex Mittsverigebanan) för att sedan åka vidare på lång roadtrip, typ till Göteborg och sen tillbaka till Piteå![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|