Sporthoj Piteå

Tänkte bara säga att jag bytt användarnamn från farochson till Viktor L. Fortfarande samma person bakom tangentbordet dock är jag rädd.

Nån som vet vem det är som kör en KTM enduro av ngt slag(såg inte modell) i stan nu i vinter? Trodde jag var ensam i stan om att köra året runt :)

Såg att det stod en röd & svart CBX (tror jag det var) utanför Max idag vid 16-tiden.

Någon härifrån som redan startat säsongen?

Såg att det stod en röd & svart CBX (tror jag det var) utanför Max idag vid 16-tiden.

Om någon har köpt den som Stefan i Lillpite har blir jag upprörd. Den är min! :mad:

Nu snackar vi entusiast! Har iofs haft säsong hela vintern själv, men antar att kör man cbx kör man utan dubbdäck...?

Om någon har köpt den som Stefan i Lillpite har blir jag upprörd. Den är min! :mad:

Om det kan vara till någon tröst så såg den inte 6-cylindrig ut, men såg bara lite snabbt när jag åkte förbi i bilen... (om det var den du fick i tankarna...)

Nu snackar vi entusiast! Har iofs haft säsong hela vintern själv, men antar att kör man cbx kör man utan dubbdäck...?

O ja! Blev själv lite sugen ända tills jag några kvarter senare passerade lite skugga och det var ren isgata... Kändes bra o vänta några veckor till då.

Nu ska jag till fjälls o köra skoter i helgen. :):yoparty

På rulle!

Nu är det nära premiären! Hojjen är påställd och försäkrad, inväntar bara det fina vädret dom lovat till helgen.
Är det någon som redan har vågat sig ut förrutom min tokige far?

Nu är premiärturen avklarad! Roligt var det, men man får passa sig för allt grus. Nu är det bara beställa nytt bakdäck och knäpuckar så man är redo för kemora!

En sån här dag önskar jag att man hade haft en fungerande hoj som inte ligger i bitar. Rena sommarvädret.

Ska börja lägga på en rem nu med hojen, annars får jag väl köra Yamaha på Kemora. :död

En sån här dag önskar jag att man hade haft en fungerande hoj som inte ligger i bitar. Rena sommarvädret.

Ska börja lägga på en rem nu med hojen, annars får jag väl köra Yamaha på Kemora. :död

Nog vet jag att du bara vill ha en ursäkt för att få köra yama!

Jo visst fasen blir man sugen när man sitter inne o ser vädret. Sen när man kommer ut o ser allt grus överallt så känns det inte lika jobbigt att vänta 2-3veckor till så de hinner sopa upp det...

O så länge man hinner få ihop hojen till Kemora så är det ju lugnt. :)

Jo visst fasen blir man sugen när man sitter inne o ser vädret. Sen när man kommer ut o ser allt grus överallt så känns det inte lika jobbigt att vänta 2-3veckor till så de hinner sopa upp det...

O så länge man hinner få ihop hojen till Kemora så är det ju lugnt. :)

Så sant, så sant. :D

Är det nån mer än jag som har tinat fram hojen å hittat ut på vägarna nå iår?
Jag körde en premier-sväng igår på 1-2mil.
Vägarna är relativt fina, dock så får man vara försiktig i korsningarna där det kan ligga en hel del grus/sand.

Det tar sig sa mordbrännarn...

DSC_0003-11.jpg

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph