Sporthoj Piteå

4-1 systemet på plats. Väntar som en barn på ett hårt från posten med en pc3:a.
:kär

Må vintern aldrig komma...

snyft.jpg

Nu har bettan lämnat mig för ett liv på söderns nejder... :gråta Vad skall komma härnäst?:hihi

Efterlysning!

Jag har en hoj i Oskarhamn som jag skulle behöva frakta norrut.

- Finns det någon som passerar Kalmar/oskarshamn och vidare norrut och kan tänka sig att haka på ett hyr här - lämna där-släp?

- Någon som vet nån lastbilschafför med lite extra utrymme som passerar Oskarshamn och vidare norrut?

Behöver inte gå till piteå, allt norr om sundsvall är bra.

Betalar givetvis för besväret.

Någon?

Dags att komma ur idet nu?

2 veckor sedan premiären. 10-talet mil idag, bland annat testat nya MT-09. Sol, tio grader och inte förtvivlat mycket grus på vägarna. Kört med glidare, sporttouring- och streethojar, var finns alla sportisar?

Dags att vakna nu, this is Your wakeup call! :)

2 veckor sedan premiären. 10-talet mil idag, bland annat testat nya MT-09. Sol, tio grader och inte förtvivlat mycket grus på vägarna. Kört med glidare, sporttouring- och streethojar, var finns alla sportisar?

Dags att vakna nu, this is Your wakeup call! :)

Sportig streetfighter här, bra väder idag = Brumbrum :rock

Fint, vägen mellan hemmings och mellanboda är ju farbar nu för tiden :) Själv åkte jag en 10-mils tur. Det lovas ännu varmare väder imorgon:kär
Mjo, 7-8 mil tog vi väl oss samtidigt som vi klarade av årets första mjukglass i Byske. Det blev lite kyligt närmast kusten, men annars en fin tur!

Nu avresa mot majrundan, ta det lugnt med asfalten - fästet är inte imponerande när det varit fem kallgrader i natt... :)

Jag vet varför du hade dåligt fäste bak:tungan
Men jag tog mig hem! Utan gnistregn från corden. Hmm, kan bli CompK bak på Heden på Söndag, om inte mina högtyska S10 EVO levereras i morgon. Tack för en treflig tur :)

Last edited:
Ja, det var en fin tur med både sol och snö:)!
Men jag tog mig hem! Utan gnistregn från corden. Hmm, kan bli CompK bak på Heden på Söndag, om inte mina högtyska S10 EVO levereras i morgon. Tack för en treflig tur :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon