Sporthoj Luleå

Konkret förslag då!

Kan vi inte samlas på Max Drive-In iallafall, men typ strax före 10? Sen åker vi i samlad tropp ner till hamnen innan Piteågänget kommer och stökar till?
Sen åker vi hyfsat samlat med kortegen till Boden.
I Boden så åker vi före kortegen mot Älvsbyn, via Brännberg, som ju är en rolig väg, en av de få häruppe:gnissla
När vi kommer till Älvsbyn så åker vi in i "byn" och käkar en burgare.
När hela härket kommer så sticker vi, ut ur Älvsbyn, tar höger på södra sidan ner till Sikfors, över kraftverksdammen till norra sidan och därifrån ner till Nolia?

Då får vi samlas och snacka skit i en mindre grupp, vi åker lite kortege och kör sedan lite "roligare" för att ändå träffas på Nolia och kolla lite demohojar, kanske provköra lite grann och snacka ännu mera skit?

Hur låter det?

Låter lysande, jag kommer ner för att ansluta =) MaxDrive in.. vid OK/NSD om jag fattat rätt...

Perfa, skall vi sikta på 09.50 och däromkring. Sen rullar vi ner till hamnen 10.20? Då kan vi snacka skit i en halvtimme iallafall:)

Det är ju inge kul att köra själv till Piteå:)

Fler som är på?

Jag är nog på att samlas vid max och med ner till hamnen. Men då är det så jävligt att jag och regeringen firar ett år tillsammans 1 Maj så det kan vara så illa att jag måste försöka vara romantisk och hitta på nått med henne istället...:död

Jag är nog på att samlas vid max och med ner till hamnen. Men då är det så jävligt att jag och regeringen firar ett år tillsammans 1 Maj så det kan vara så illa att jag måste försöka vara romantisk och hitta på nått med henne istället...:död

Ta med henne då, du kör ju en japansk soffa så det är ju inga problem?:tungan

Ta med henne då, du kör ju en japansk soffa så det är ju inga problem?:tungan

Jag hade de i tankarna, måste bara se om hon nu tycker de är ett bra sett att fira ett-årsdagen på. Jag tycker ju de iaf så de vore ju konstigt om inte hon gjorde de, brudar brukar ju alltid tycka samma och gilla ens förslag. Speciellt när det har med motorer i allmänhet å göra...:tummenupp

Jag hade de i tankarna, måste bara se om hon nu tycker de är ett bra sett att fira ett-årsdagen på. Jag tycker ju de iaf så de vore ju konstigt om inte hon gjorde de, brudar brukar ju alltid tycka samma och gilla ens förslag. Speciellt när det har med motorer i allmänhet å göra...:tummenupp

:rofl :rofl :rofl

Kunde ni inte ha träffats den 2:a maj istället?

Ääähh Fira 1år å 1dag den 2a Maj, åsså firar du 2år och 2dagar den 3e Maj nästa år osv..... fatta annars kommer du ju att missa 1a Majrundan så länge du är tillsammans med henne... :D

Ähhh du träffade väl henne inte mitt på dagen... för ett år sedan, det var säkert på kvällen ,fira ettårsmyset då då det e mer exakt :D :D

Skit i första Maj rundan, Kom på Kemora å gasa istället om 2 veckor, roligare körning där :hojraket

Första majrundan kör man inte för att det är roligt, den körs för att känna gemenskap. känna dofterna från våren, träffa en massa roligt folk, köra bort gruset från vägen, somna i kortegen... ja och allting annat som gör att man kör hoj...:)

Tja, vi kommer att åka ett gäng från boden(fmck) och försöka anlända strax före tåget i luleå. Så vi ses väll där då så kan man snacka lite skit! =)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon