Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Grattis till seriesegern!

Säg till om du behöver spelare!! Jag e en gammal innebandylirare med en massa spring i benen.:yoparty :yoparty
(har spelat div. 2 å 3)
Inte omöjligt! :tummenupp

Som det ser ut nu kanske det inte blir någon fortsättning nästa säsong, p.g.a. få gubbar i truppen.

Furkosst på jobbet idag. Snooza lite väl länge. :3freak

Edit: Så kom jag först hit idag också. Aldrig fepplat med larm och krejer innan. Hoppas inte sekjuritass kommer och tar mig för olaga intrång. :gnissla

Last edited:
Grattis till seriesegern!
Tackar för det, men i ärlightens namn så lirade jag bara 3 träningsmatcher på försäsongen me a-laget, har mest lirat me junior- o b-laget denna säsongen.

Kul att du lirar i Eken. Där känner jag ett par gamla kompisar som spelar. Hur går det för Lindome IBK nu för tiden?

Jasså, vilka känner du?:)

Hur det går för Lindome så vet jag inte mer än vad tabellen säger: http://www2.gibf.se/Old/index.htm

Verkar ju gå skapligt för dem, nära att nå div 2.

Jasså, vilka känner du?:)

Vet inte vilka som är kvar där nu, men bröderna Nilsson känner jag. Sen Dan Sällylä också men han blev väl proffs i Norge sen. Sen finns det väl ett par till i eller runt a-laget som spelade i Lindome när jag lirade där runt 96-97.

Det har hänt mer än en gång idag att jag har fått frågan om jag varit i slagsmål i helgen eftersom min näsa är så fin :gnissla

Bosse, har du fått tag på nån än eller blir du fortfarande runtslussad mellan olika telefoner :pannkyss

Det har hänt mer än en gång idag att jag har fått frågan om jag varit i slagsmål i helgen eftersom min näsa är så fin :gnissla

Bosse, har du fått tag på nån än eller blir du fortfarande runtslussad mellan olika telefoner :pannkyss

Men det syntes ju inte så mycket? eller har du blivit blå nu också?

:pannkyss

Har du mycket ont?:( Olyckligt att det skulle bli så:pannkyss, men se det såhär; blir den svart och gul så har den åtminstone rätt färg:huvet

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back