Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag har tråkigt....

jag funderar på att smuggla in min hoj i morsans vardagsrum ikväll, hon kommer vara och rida hela kvällen, och hennes gubbe kommer va på middag med någon engelsman. Ett ypperligt tillfälle :)

Såhär års ska ju hojarna i regel ut och inte in... :va
Är den besiktigad och körklar snart eller?

12193 för en helförsäkring på en helt ny S3 är väl inte fy skam? eller? :va

Hos min mor kan man ana en tendens till negativ attityd till hela "ha hojen i vardagsrummet"-idén :rolleyes:

För den ska byggas ihop ordentligt nu innan besiktningen den 2:a April och jag har som bekant inget garage :)

Såhär års ska ju hojarna i regel ut och inte in... :va
Är den besiktigad och körklar snart eller?
Jo jag vet, men både igår och idag har det regnat här ute (som vanligt) och då jag är förkyld för tillfället så går det ingen nöd på mig :)

Men den ska mekas ihop nu under kvällar och helger, det tar förmodligen inte så lång tid om allt går som planerat, men jag vill inte stå ute och frysa och försöka pilla ihop en hoj i mörkret efter jobbet :gnissla: så in ska den :)

in och ut :rolleyes:

Last edited:
Jo jag vet, men både igår och idag har det regnat här ute (som vanligt) och då jag är förkyld för tillfället så går det ingen nöd på mig :)

Men den ska mekas ihop nu under kvällar och helger, det tar förmodligen inte så lång tid om allt går som planerat, men jag vill inte stå ute och frysa och försöka pilla ihop en hoj i mörkret efter jobbet :gnissla: så in ska den :)

in och ut :rolleyes:

Tar du hojen till min lilla håla så kan jag hjälpa dig efter jobbet & i helgen :tummenupp

Hos min mor kan man ana en tendens till negativ attityd till hela "ha hojen i vardagsrummet"-idén :rolleyes:

För den ska byggas ihop ordentligt nu innan besiktningen den 2:a April och jag har som bekant inget garage :)

Då är det väl bara att släpa in åbäket i rummet o sätta igång :tummenupp

På måndag ska jag till Sogeti o skriva kontrakt hos Patrik som tidigare jobbade för Ajilon! :yoparty

PS: Idag var jag o Ki och var värsta outlaw på IKEA, vi gick baklänges genom butiken, vi började asså i kassan o geick undervångingen först, men vi gick framlänges... :tungan

PS: Idag var jag o Ki och var värsta outlaw på IKEA, vi gick baklänges genom butiken, vi började asså i kassan o geick undervångingen först, men vi gick framlänges... :tungan
får ju inte glömma att vi slängde sopor utan att köra in via bommen på Kikås!!
respäckt autlows

På måndag ska jag till Sogeti o skriva kontrakt hos Patrik som tidigare jobbade för Ajilon! :yoparty

Fiffan, du fick jobbet som du tjörde hoj till alltså?

Gratts.

:tummenupp
När jag blir stor ska jag antingen mecka i vardagsrummet, eller ha ett garage med TV och värme. :)

Fiffan, du fick jobbet som du tjörde hoj till alltså?

Gratts.

Japps!

Han som jag träffade på mötet märkte aldrig att jag tjörde hojen dit så jag vet inte riktigt hur det påverkade läget.

Tack, det här är asbra skit asså! :yoparty

Tur att jag kom o hälsade på din firmafest på Hard Rock i vintras :)

Last edited:
Men den borde väl kosta 14014kr :va

Jag tycker att den är ok, vagnskada 6000 o stöld 5000.

Ja, det är ju helt OK. Jag har fått för mig att nåt bolag hade typ 15000 för stöld och 25000 för vagnskada eller nåt åt det hållet, men det måste ha varit nån annanstans då.

Ja, det är ju helt OK. Jag har fått för mig att nåt bolag hade typ 15000 för stöld och 25000 för vagnskada eller nåt åt det hållet, men det måste ha varit nån annanstans då.

Va tusan har du inget vettigare för dig än å tjöta här så kom bort å hjälp mig me gaffeln :D

har för mig att hondas märkesförsäkring har en självrisk på 25k vid vagnskada.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!