Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Ja, det är ju helt OK. Jag har fått för mig att nåt bolag hade typ 15000 för stöld och 25000 för vagnskada eller nåt åt det hållet, men det måste ha varit nån annanstans då.

Honda - IF märkesförsäkring gäller detta för.

Last edited:
Den var rouulig :D

Även Citroën C1, Honda Aygo och Peugeot 107 går på tre. Riktiga nöjesmaskiner alltså!

Btw, kollade på 690Duke-försäkring. Man KAN ju välja offroadförsäkring på den via Bilskrot&MC, då skulle hel landa på 6kkr för mig, i Tjöttedala.

Intressânt!

Judit: Den är ju PHET!
690duke_vit_x800.jpg

Last edited:
Även Citroën C1, Honda Aygo och Peugeot 107 går på tre. Riktiga nöjesmaskiner alltså!

Btw, kollade på 690Duke-försäkring. Man KAN ju välja offroadförsäkring på den via Bilskrot&MC, då skulle hel landa på 6kkr för mig, i Tjöttedala.

Intressânt!

Tänk dig en vit/svart Superduke! :yoparty :yoparty

Intressânt!

690duke_vit_x800.jpg

Du får testa, stånka föll mig inte i smaken. Provade ju liljas och den gick ju och kändes som en moped när man tog klivet från en sporthoj. Allt skakade och växellådan fick man vålda sig igenom.

Nä minst 2 cylindrar för mig bitte!

Intressânt!

Bist du verrukt (helt gálen)?

Last edited:
Tänk dig en vit/svart Superduke! :yoparty :yoparty
Slår lite högre, faktiskt. :drool

Du får testa, stånka föll mig inte i smaken. Provade ju liljas och den gick ju och kändes som en moped när man tog klivet från en sporthoj. Allt skakade och växellådan fick man vålda sig igenom.

Nä minst 2 cylindrar för mig bitte!
Sant. Jag gillar inte nån motard, faktiskt. Jag kollar bara på skiten med plånboksögon nu. :näsblod

Bist du verrukt (helt gálen)?
Je je. Gálen it is. Aber doch kein mustard. Tror jag.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...