Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Tillbaka i göteborg igen, kopplingsvajern utbytt. Nu ska jag ut och njuta i solen och smutsa ner mig och hojen lite. :)

Kör ner nya Children of Bodom när du ändå håller på.....och gillar du det riktigt tungt...Meshuggah - obZen!! :tummenupp
Nä, Children of boredom gillar jag inte. :hihi

Mesuggah går för fullt dagarna i jämnan. Värmer upp en del med At the gates inför roskilde också. :banana

Har du fått fiber indraget?

Svin :mad:

Kolfibernät har jag haft länge. Framtidens bredband i Göteborg togs på prov i Kortedala av alla ställen. I mitt hus, dessutom.

Fast innan har dehäringa fethastigheterna varit så djefla dyra. Nu lirar jag 100/10 för 239 spänn i månaden. Det är lagom. Eller ja, inte FÖR dürt iaf.

Last edited:
Nä, Children of boredom gillar jag inte. :hihi

Mesuggah går för fullt dagarna i jämnan. Värmer upp en del med At the gates inför roskilde också. :banana

Kolfibernät har jag haft länge. Framtidens bredband i Göteborg togs på prov i Kortedala av alla ställen. I mitt hus, dessutom.

Fast innan har dehäringa fethastigheterna varit så djefla dyra. Nu lirar jag 100/10 för 239 spänn i månaden. Det är lagom. Eller ja, inte FÖR dürt iaf.

en sån glidare, ni har det bra ni i Köttedala.

Ute i Tuve har vi fiber, 100/100, för 320, så 239 spänn var väl ganska billigt?

Säg till om du behöver spelare!! Jag e en gammal innebandylirare med en massa spring i benen.:yoparty :yoparty
(har spelat div. 2 å 3)

Ha ha ha ja men det säger väl inget vilken division man spelat i...har själv lirat i div 1(på stenåldern) men e ju kass iallafall:D
nu e det moto GP goooooo!!!!!!!!!!!!ROSSI:yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back