Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Tillbaka i göteborg igen, kopplingsvajern utbytt. Nu ska jag ut och njuta i solen och smutsa ner mig och hojen lite. :)

Kör ner nya Children of Bodom när du ändå håller på.....och gillar du det riktigt tungt...Meshuggah - obZen!! :tummenupp
Nä, Children of boredom gillar jag inte. :hihi

Mesuggah går för fullt dagarna i jämnan. Värmer upp en del med At the gates inför roskilde också. :banana

Har du fått fiber indraget?

Svin :mad:

Kolfibernät har jag haft länge. Framtidens bredband i Göteborg togs på prov i Kortedala av alla ställen. I mitt hus, dessutom.

Fast innan har dehäringa fethastigheterna varit så djefla dyra. Nu lirar jag 100/10 för 239 spänn i månaden. Det är lagom. Eller ja, inte FÖR dürt iaf.

Last edited:
Nä, Children of boredom gillar jag inte. :hihi

Mesuggah går för fullt dagarna i jämnan. Värmer upp en del med At the gates inför roskilde också. :banana

Kolfibernät har jag haft länge. Framtidens bredband i Göteborg togs på prov i Kortedala av alla ställen. I mitt hus, dessutom.

Fast innan har dehäringa fethastigheterna varit så djefla dyra. Nu lirar jag 100/10 för 239 spänn i månaden. Det är lagom. Eller ja, inte FÖR dürt iaf.

en sån glidare, ni har det bra ni i Köttedala.

Ute i Tuve har vi fiber, 100/100, för 320, så 239 spänn var väl ganska billigt?

Säg till om du behöver spelare!! Jag e en gammal innebandylirare med en massa spring i benen.:yoparty :yoparty
(har spelat div. 2 å 3)

Ha ha ha ja men det säger väl inget vilken division man spelat i...har själv lirat i div 1(på stenåldern) men e ju kass iallafall:D
nu e det moto GP goooooo!!!!!!!!!!!!ROSSI:yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...