Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Tjooo, vad händer kära 3-stadsbor?? slår ni in julklappar, mekar ni hoj, vad görs i stugorna???

Här händer inte mööt, men
Det bästa med hösten är i alla fall att asfalten är kall och våt så man kan träna på lååånga snygga rykande starter..:tummenupp

Annars e det små små steg i renoveringen av stugan..:D

Vad gör alla trestadsbor?

sjäv är jag deppishmode on , vill greja med mina hojar men näääää har en mage som är i vägen,
känner mig sprickfärdig... blaaaaa

Vad gör alla trestadsbor?

sjäv är jag deppishmode on , vill greja med mina hojar men näääää har en mage som är i vägen,
känner mig sprickfärdig... blaaaaa

:pannkyss Det kommer allt att bli mycket bättre när den kommer ut, då blir det ingen deppishmode :tummenupp
När är det beräknat till?
Hoppas att allt går bra.

:pannkyss Det kommer allt att bli mycket bättre när den kommer ut, då blir det ingen deppishmode :tummenupp
När är det beräknat till?
Hoppas att allt går bra.

BF 20 dec. Allt går nog bra, Har du också barn Jaybay?

Är du nöjd med er6? saknar du inte de extra kusar duccan gav?

BTW BMW s1000 rr kan man beskåda den 5 dec i Göteborg (har dålig koll när den finns på bike), kan bli ett inbyte
i framtiden för den verkar helt grym hoj. Trodde inte man skulle snegla på en BMW för mig har det märket haft en tråkstämpel lite grann.

Tänker inte sluta med min favvohobby bara för att man får barn.

BF 20 dec. Allt går nog bra, Har du också barn Jaybay?

Är du nöjd med er6? saknar du inte de extra kusar duccan gav?

BTW BMW s1000 rr kan man beskåda den 5 dec i Göteborg (har dålig koll när den finns på bike), kan bli ett inbyte
i framtiden för den verkar helt grym hoj. Trodde inte man skulle snegla på en BMW för mig har det märket haft en tråkstämpel lite grann.

Tänker inte sluta med min favvohobby bara för att man får barn.

OK! Kanske blir en julklapp helt enkelt :)
Japp jag har en dotter på 8,5 år, hon är helt underbar men man ska ju inte glömma bort att det tar mycket tid och kraft för att uppfostra dom små söta liven.
Jag är helnöjd med min ER-6N, visst saknar man lite extra hästar men det räcker gott och väl för mej, den räcker till på kurviga vägen och det är ju nästan bara det man kör... En annan faktor är ju kostnader och där är ju ER-6:an överlägsen, nästan gratis :näsblod
Nja, BMW är och förblir nog inget märke för min del...

Ahh! En gissningslek.

Jag gissar att det var för att det var rost i golvet?

vad vinner jag:tungan

Jag tror nog att han inte tyckte bilen var tillräckligt het så han drog på lite bensin på utsidan och en skvätt (OBS ingen liten skvätt) inne i bilen, tände på och tänke: Nu är min golf het... Eller? :va

Fel, fel, fel, fel, fel hihihihii, *pekar finger och fnissar förnöjt" :tungan

Helt sonika lite motorbrand. Tursamt nog stannade vi vid Coop i Brodalen och de hade brandsläckare så det blev mest svedda kablar. Den startade efteråt och så men efter att vi bytt och grejat med grejer så går den illa och till slut ville den inte starta alls. Blir nog sälja som "ngt def" eller "reservdelsbil". Nåja, bara att fortsätta köra SAAB...

Fel, fel, fel, fel, fel hihihihii, *pekar finger och fnissar förnöjt" :tungan

Helt sonika lite motorbrand. Tursamt nog stannade vi vid Coop i Brodalen och de hade brandsläckare så det blev mest svedda kablar. Den startade efteråt och så men efter att vi bytt och grejat med grejer så går den illa och till slut ville den inte starta alls. Blir nog sälja som "ngt def" eller "reservdelsbil". Nåja, bara att fortsätta köra SAAB...

med andra ord golfen var inget för dig?:D Fast det gick ju bättre för dig, än för Elin , tänk att se din bil otrogen med en annan bil fyyfaan:D:D

Snö, snö, snö!!!!!

Så här fint var det i morse :)

Bifogat

• Snö 0013.JPG
    Snö 0013.JPG
    107 KB · Visningar: 37
Ja jädrar i mig, det är nästan norrlandsmått på detta snöandet. Skönt att det temperaturen även håller sig där snön fortfarande är snö, och har vi tur slipper vi saltbilarna på vägarna :banana

Meister Wassblad und moi hade skojiga äventyr i snön igår. Jag hade bestämt mig för att ta sängen och lite annat skrymmande till nya lägenheten och har jag väl bestämt mig ska det göras nyss. Så släp hyrdes, Wassblad ställde upp med dragkrok fastsatt på nån sorts fyrhjuligt fordon och sen bar det iväg, slirandes, sladdandes och darrandes uppför Kappellebacken. Det gick.... tills vi kom till Bratterödsvägen vid bergets fot. Där spann de nästan dubblösa vinterdäcken så pass att vi åkte fortare bakåt än framåt.
Vad göra?! Jo, man springer till närmaste hus där det står en Toyota pickup och frågar snällt om den möjligtvis är en 4x4? Nej, dessvärre är den inte det, svarade den snälla damen. Dessbättre skulle hennes bror komma om en liten stund och han körde en sådan fantastisk maskin.
Släpet kopplades sedermera till denna och uppför backen bar det av. Väl framme vid huset hade Wassblad lyckats med att inte komma uppför backen utan släp heller :va så det slutade med att den snälla brodern och jag högg tag i min säng och fåtölj, slängde in dessa i släpet på nolltid och gled nerför backen igen. Släpet kopplades lös, jag tackade hjärtligt för hjälpen och hakade på släpet på Wassblads bil, fick ratten av den smått nervöse herrn, och fräste iväg nerför Kappellebacken igen.

"Jag tog ner henne lugnt och säkert, va?" :D

Tack för hjälpen Bladvass!

Last edited:
Back