Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Fick reda på -via sms, att någon klotat strax utanför åsaka mot upphärad. Ingen som vet vem det var o hur han/hon klarade sig?

Polisradion hade sagt något om nån bruten arm.

Funderade på att gå ut och käka i Uddevalla och titta på fotbollen (Inter-Barcelona) ikväll. Någon som vet var den visas?

Fick reda på -via sms, att någon klotat strax utanför åsaka mot upphärad. Ingen som vet vem det var o hur han/hon klarade sig?

Polisradion hade sagt något om nån bruten arm.

tydligen nån göteborgare i 40års åldern som inte kände till den knixiga sidoförflyttningen ca 1.5km ut från åsaka

Väldigt vad dött det är här! Vad har alla för sig egentligen? Själv sitter jag på jobbet och väntar på att få gå hem, bara 10h kvar eller nåt :rolleyes:

Har ni ställt av hojarna eller kör ni fortfarande? Jag har året-runtförsäkring så hon står bara och väntar på att bli körd :)

Väldigt vad dött det är här! Vad har alla för sig egentligen? Själv sitter jag på jobbet och väntar på att få gå hem, bara 10h kvar eller nåt :rolleyes:

Har ni ställt av hojarna eller kör ni fortfarande? Jag har året-runtförsäkring så hon står bara och väntar på att bli körd :)

Jag måste instämma att här inte händer mycket :död
Jag sitter också på jobbet och väntar på att jag ska ta tag i mej själv så att jag får gjort något vettigt...

tja, jag ställde undan min raket i förtid, slutåkt denna säsongen efter min vurpa på torpet, fortfarande lite öm i ryggen och revbenen, har oxo året runt men lite taskigt fäste i höstlöven; ););)

men flitens lampa lyser i garaget.

Jag har också parkerat undan, och snart flyttar jag till ett ställe med egen garageplats så då finns ju tillfälle att plocka lös allt som bara går och bära upp den i lägenheten och sitta och polera då man har tråkigt :tungan

Back