Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Godis e gott!
BremboBromspump011_mod_small.jpg

:kär

• Gilla
Reaktioner: aze
Det är även bromshandtag har jag hört ;)

Sen kan man även vara i göteborg på en liten smal gata någonstans kring Majorna och se sin egen hoj glida förbi.... Blev lite glad när jag såg en svart skönhet mullra förbi :banana

Bifogat

• Brofästet.JPG
    Brofästet.JPG
    202.4 KB · Visningar: 66
Plus: Imorgon drar jag till norge i fyra dagar o smiskar små väg. He,He

Minus: I packningen ingår två gravida käringar o ett ½ton packning.Bu,hu...

Hörde på radion imorse att en kille ifrån Uddevalla som hade krockat med en älg på 172:an igår.
Nån som vet vem det är eller?

Hoppas att allt går bra iaf.

Hörde på radion imorse att en kille ifrån Uddevalla som hade krockat med en älg på 172:an igår.
Nån som vet vem det är eller?

Hoppas att allt går bra iaf.

Var det en älg han hade krockat med? Åkte förbi där det hade hänt. Var en custom-hoj som hade råkat illa ut. Föraren såg jag inte till.

Riksnyheter (arkiv)
Uddevalla: Älgolycka
En person skadades i samband med en älgolycka på länsväg 785 vid Bokenäs i Uddevalla kommun på söndagskvällen. Vid 17.30-tiden ådrog sig en äldre man livshotande skador när han på motorcykel körde på en älg på länsväg 172 strax norr om Uddevalla.
Publicerad av
Camilla, 2009-09-06 22:47:24

http://www.wighsnews.se/nyheter.php?nyhet=Uddevalla-Algolycka&notisid=51418

Riksnyheter (arkiv)
Uddevalla: Älgolycka
En person skadades i samband med en älgolycka på länsväg 785 vid Bokenäs i Uddevalla kommun på söndagskvällen. Vid 17.30-tiden ådrog sig en äldre man livshotande skador när han på motorcykel körde på en älg på länsväg 172 strax norr om Uddevalla.
Publicerad av
Camilla, 2009-09-06 22:47:24

http://www.wighsnews.se/nyheter.php?nyhet=Uddevalla-Algolycka&notisid=51418

:tummenupp Dej kan man alltid lita på. Tack för infon.

Skulle städa garage idag men kände att det ju för fan kriminellt att inte åka idag. Vindstilla, klarblå himmel o 18g varmt. Så jag drog en sväng i arbetsbyxorna, väl hemma upptäcker jag att jag haft en plåtsax uppstickandes ur bakfickan hela tiden. Kunde ju blivit intressant för mötande trafik om den kommit i 250kmh in genom vindrutan:brinnerup

Skulle städa garage idag men kände att det ju för fan kriminellt att inte åka idag. Vindstilla, klarblå himmel o 18g varmt. Så jag drog en sväng i arbetsbyxorna, väl hemma upptäcker jag att jag haft en plåtsax uppstickandes ur bakfickan hela tiden. Kunde ju blivit intressant för mötande trafik om den kommit i 250kmh in genom vindrutan:brinnerup
hahaha, kanske dags för ett skinnställ...

Nyheter
Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano