Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Ey för helvete, räkna inte med mig. Jag skojja ju bara! Jag sjunger aldrig nykter :tungan

Haha, kanske inte men jag skall inte uppträda i någåra officiella sammanhang. Tänkte allt bespara världen från mina toner :blah

Tog vaccin-sprutan i torsdags äntligen har det slutat ömma i armen.

Tjooo, vad händer kära 3-stadsbor?? slår ni in julklappar, mekar ni hoj, vad görs i stugorna???

Jobbar, jobbar, jooooobbar :banana

På tal om julklappar, är det någon som har förslag på vad man kan ge till en mamma, pappa, syster eller farmor?

Last edited:
Tjooo, vad händer kära 3-stadsbor?? slår ni in julklappar, mekar ni hoj, vad görs i stugorna???

På tal om julklappar, är det någon som har förslag på vad man kan ge till en mamma, pappa, syster eller farmor?

Tja med tanke på "frugans" sysselsättning så blir ju min göra mat, städa, diska och ta hand om barn (visserligen mitt eget men ändå) :D :tungan

Nä ärligt talat så har jag inte köpt en enda julklapp än så länge, får la tok-köpa som vanligt i slutet av Dec...
Hojmek har det inte blivit något heller, ska ju inte behövas med ny hoj heller. Men jag funderar på att slänga på ett crosstyre på den...

Själv då, va händer för egen del?

enkelt, presentkort, chokladkartonger, sånt går alltid hem, eller varför inte lite parfymer.

Tja med tanke på "frugans" sysselsättning så blir ju min göra mat, städa, diska och ta hand om barn (visserligen mitt eget men ändå) :D :tungan

Nä ärligt talat så har jag inte köpt en enda julklapp än så länge, får la tok-köpa som vanligt i slutet av Dec...
Hojmek har det inte blivit något heller, ska ju inte behövas med ny hoj heller. Men jag funderar på att slänga på ett crosstyre på den...

Själv då, va händer för egen del?

hehe, jag får ju göra det mesta nu jag med när hon är höggravid, Crosstyre blir tufft, kostar inte skjortan heller.

Last edited:
Back