Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Trööööööööött :trött

Nu har vi haft möte i 2h och suttit i telefonkonferens med USA och tyskland och diskuterat hur processen ska se ut för att få ut ritningar av 3D-modeller i framtiden. Innan det hade vi 2h möte om ungefär samma sak Fy fan! Sövande!

Jobbade över igår och var på jobbet halv 6 imorse för att bli klar med en ritning som skulle släppas idag. Nu blev det ändrat så den ska inte ens släppas.
2 andra ritningar som jag skulle släppa idag fick jag precis reda på att jag skulle ta ut och ändra igen och ta bort en del text som jag precis lagt till… Ibland känns det som att man kommer längre från målet kommer ju mer man gör :zpy

du måste ha massor att göra, bl a hälplattor till en suzuki; ););)

Trööööööööött :trött

Nu har vi haft möte i 2h och suttit i telefonkonferens med USA och tyskland och diskuterat hur processen ska se ut för att få ut ritningar av 3D-modeller i framtiden. Innan det hade vi 2h möte om ungefär samma sak Fy fan! Sövande!

Jobbade över igår och var på jobbet halv 6 imorse för att bli klar med en ritning som skulle släppas idag. Nu blev det ändrat så den ska inte ens släppas.
2 andra ritningar som jag skulle släppa idag fick jag precis reda på att jag skulle ta ut och ändra igen och ta bort en del text som jag precis lagt till… Ibland känns det som att man kommer längre från målet kommer ju mer man gör :zpy
jobbigt, bara att bryta ihop o komma igen!!

Last edited:
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back