Gixxermixxer där ser du hur mycket jag bestämmer där hemma....![]()
Jag kan tydligen inte svara för mej själv än lixsom![]()
![]()
Jobba du på istället

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Vi ska på kalas på onsdag, när var nästa match?
![]()
Mmmm smisk...
![]()
på onsdag ; )![]()
ahaa, ni har såna lekar hmm![]()
![]()
Idag är jag extra jävla glad efter att ha vunnit en provkörning på Anderstorp i sommar med Spoonvalley Racings kompressormatade 1098S!![]()
Idag är jag extra jävla glad efter att ha vunnit en provkörning på Anderstorp i sommar med Spoonvalley Racings kompressormatade 1098S!![]()
Trodde att jag och chefen hade kommit överens om att jag skulle få semerersättningen för 7,5 år tebax i tiden retroaktivt, men nädå... De snåla jävlarna gav mej för förra året + 1000:- i "sveda och verk"
Detta gör mej jävligt förbannad![]()
Snålkukar
hahaha... fredag lr lördagNähä...
Jag menade antagligen matchen efter den
![]()
sjysst, byta?? *s*Idag är jag extra jävla glad efter att ha vunnit en provkörning på Anderstorp i sommar med Spoonvalley Racings kompressormatade 1098S!![]()
dina pengar måste gå till nåt VIKTIGARE, såsom BONUSAR!! surt som f-nTrodde att jag och chefen hade kommit överens om att jag skulle få semerersättningen för 7,5 år tebax i tiden retroaktivt, men nädå... De snåla jävlarna gav mej för förra året + 1000:- i "sveda och verk"
Detta gör mej jävligt förbannad![]()
Snålkukar
Det är några fuckon som varit inne i mitt garage inatt
Min hoj stod som tur var inte där men 2 andra försvann! De var också inne i ett annat garage i längan bredvid och letade efter cyklar (en kanske försvann därifrån också). Så jävla surt. Det märks att de hade koll på var de skulle, de hade inte rört några andra portar.
Stryk ska de ha!
Min hoj stod som tur var inte där men 2 andra försvann! De var också inne i ett annat garage i längan bredvid och letade efter cyklar (en kanske försvann därifrån också). Så jävla surt. Det märks att de hade koll på var de skulle, de hade inte rört några andra portar.
dina pengar måste gå till nåt VIKTIGARE, såsom BONUSAR!! surt som f-n
detta i uddevalla ?![]()
Stryk ska de ha!
Vet ej men här ska gasas!!!Din djuäwwelllÄr det den 4-5e eller?
Också intresserad om det skulle bli nåt av detta.ja har en liten fot inne hos Dialect som installerar trackerguard, KANSKE kan fixa mängdrabbat?! inte helt säkert men fråga går ju![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |