WCX-fest 28/3

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Halloj!

Den 28/3 kör vi årets första riktiga kalas på WCX-klubben. Ni som är medlemmar i WCX-gruppen ska ha fått sig en inbjudan på facecbook,
http://www.facebook.com/home.php#/event.php?eid=55973174833

Annars lyder eventtexten som följer:

Den 28e mars är det dags för det första ordentliga WCX-partyt i år. Jävel-ös, dunkadunka, ryska groggar, finska fyllor; vi har allt. Då det varken har blivit vår eller DonQ ännu har fyllt 30 (gudskelov) så ser vi ingen egentlig anledning till att ha den här festen, så ni får hitta på något eget att fira. Här är några tips:

*Malkolm och Morgan har namnsdag.
*30årsdagen för härdsmältan i kärnkraftverket Three Mile Island, Harrisburg.
*70årsdagen av Francos erörvring av Madrid.
 

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Jag kommer, helt enkelt eftersom den 28 mars är det Earth Hour kl20.30. (Då släcker folk över hela världen ljuset i en timma, http://www.earthhour.org/ ).
Och detta firar vi genom att vara på lyset... :yoparty
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jag fyller år helgen efter så vi firar det med så den enda som står på önskelistan är en massa Nya dunlop slicks Medium :gnissla
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Ja fy fan....
Fest helt utan anledning är det bästa sättet att ha fest på.
Jag kommer givetvis att vara där jag med. Kräver inga nya däck utan endast massa röj och helst massa skandaler och sjukt roliga kort på helt ovetande och berusade människor som har grymt roligt. Hoppas detta skall infrias.
 

Birdiegbg

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
HD
Ja fy fan....
Fest helt utan anledning är det bästa sättet att ha fest på.
Jag kommer givetvis att vara där jag med. Kräver inga nya däck utan endast massa röj och helst massa skandaler och sjukt roliga kort på helt ovetande och berusade människor som har grymt roligt. Hoppas detta skall infrias.

Måste man komma??:)
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Fan äre ingen som är sugen på att supa?
 

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Har inte svarat på grund av att det är självklart att jag kommer, men det visste ni ju redan. Tar väl som vanligt med några bröder samt några välhängda...
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Har inte svarat på grund av att det är självklart att jag kommer, men det visste ni ju redan. Tar väl som vanligt med några bröder samt några välhängda...
Ja, den här gången tycker jag det ska vara mer uppenbart vilka som är "välhängda", för förra gången missade jag dem totalt... snacka om snopet :rolleyes:
 

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Ja, den här gången tycker jag det ska vara mer uppenbart vilka som är "välhängda", för förra gången missade jag dem totalt... snacka om snopet :rolleyes:

Vi är väl mest välhängda under en viss vecka. Under just denna vecka blir helt vanliga arbetare som förbytta. Springer runt och vrålar och skriker och blir väldigt välhängda.

Under resten av året så fungerar vi som "vanliga" människor.

P.S. Har du inte lärt dig att 12 tum ÄR 6 centimeter?
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Vi är väl mest välhängda under en viss vecka. Under just denna vecka blir helt vanliga arbetare som förbytta. Springer runt och vrålar och skriker och blir väldigt välhängda.

Under resten av året så fungerar vi som "vanliga" människor.

P.S. Har du inte lärt dig att 12 tum ÄR 6 centimeter?
Fyfan, jag förstår inte ditt PS. :va

bah, vanliga människor, och ni kallar er välhängda... fyfan vilken falsk marknadsföring :gnissla

Jag tycker att, alla som verkligen anser sig va välgängda har en blomma i bröstfickan ;)
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Har inte svarat på grund av att det är självklart att jag kommer, men det visste ni ju redan. Tar väl som vanligt med några bröder samt några välhängda...

Haha ja se att vissa kan man alltid räkna med. Kul det.

Fyfan, jag förstår inte ditt PS. :va

bah, vanliga människor, och ni kallar er välhängda... fyfan vilken falsk marknadsföring :gnissla

Jag tycker att, alla som verkligen anser sig va välgängda har en blomma i bröstfickan ;)

Blomman jag vet att de är välhängda och om du följer med på denna underbara vecka på gotland så får även du se. :yoparty
 
Last edited:

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Fyfan, jag förstår inte ditt PS. :va

bah, vanliga människor, och ni kallar er välhängda... fyfan vilken falsk marknadsföring :gnissla

Jag tycker att, alla som verkligen anser sig va välgängda har en blomma i bröstfickan ;)

Du verkar ju kolla av alla ändå så tillslut hittar väl även du rätt!

Som talesättet säger "Ibland finner ävenen blind höna ett korn" eller i Blommans fall en välhängd
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Du verkar ju kolla av alla ändå så tillslut hittar väl även du rätt!

Som talesättet säger "Ibland finner ävenen blind höna ett korn" eller i Blommans fall en välhängd
Man får så dåligt rykte då :rolleyes: Bättre om alla bara spelar med öppna kort och visar vad dem har, jag går ju inte och gömmer mina pattar direkt :rolleyes: :hihi
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top