Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
på vägen och inte i diket :arsele:arsele:arsele

Vad ska en ha fruntimmer till. Just det slå i spiken i kistan :)

Här va det dött.

Då har bettan fått sig en liten försiktig tur på det nya året. var bara tvungen att köra lite sög för mycket i tarmen =) :banana:banana:banana

Då har bettan fått sig en liten försiktig tur på det nya året. var bara tvungen att köra lite sög för mycket i tarmen =) :banana:banana:banana

Nu får snön gärna försvinna , har servat hojen massor i vinter. :D:):):)

Har fått ny gaffelolja, nya stift, nytt kn-filter, nya broms belägg fram, ny fin motorolja, och nytt oljefilter.
Ahh just det nya styrlager oxo allt fixat helt själv då mitt lilla förtroende för mc-firmor är sjukt i botten.
+ en ny sjyst lyft he he ska lägga in en bild

Börjar bli grymt sugen på att köra hoj nu :)
Är lite sugen på att gå med i en klubb nu till våren. Vilka finns runt om i trestad?
Bor ju i Vargön så jag har kollat lite på Vänersborgs mc men det verkar nästan bara vara äldre folk där med custom hojar.
Är ni med i någon och isåfall vilken?

Är lite sugen på att gå med i en klubb nu till våren. Vilka finns runt om i trestad?
Bor ju i Vargön så jag har kollat lite på Vänersborgs mc men det verkar nästan bara vara äldre folk där med custom hojar.

EDDIE RIDERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :arsele:tuttar:yoparty:yoparty:yoparty

har väl wicked bitches i uddevalla med tror ja´g vbg och thn har jag noll koll på

Annars kan du får vara med i min klubb.

The Lonely Drivers Club

:D

Kollade eran facebook sida Faker ni verkar va ett roligt gäng som är ute och åker.
Goa kusten bilder :) Det är ju ut dit dom flesta turerna brukar bli. Vägen mellan Färgelanda och Munkedal är ju grymt rolig :)

Ha ha, du får dra igång vår gamla klubb Road Rage MC.:fyllisar Har några tröjor som ligger här och skräpar :D

Ja men nu har den stora bytarsjukan slagit till så jag vet inte hur länge geggmoppen är kvar :huvet

he he jobbigt , men byte förnöjer sägs det:tummenupp.
vad vill du ha för hoj???

själv suktar man efter en bmw s 1000 rr eller en 1098 ducati. Ca 100 000 kr för dem vardera om man tar en weekend i england och samtidigt tar hem en hoj. Sjuk skillnad i pris om man jämför med svergie.

Jag kan inte bestämma mig om jag ska sälja sukkan och byta eller behålla en säsong till.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back