Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
på vägen och inte i diket :arsele:arsele:arsele

Vad ska en ha fruntimmer till. Just det slå i spiken i kistan :)

Här va det dött.

Då har bettan fått sig en liten försiktig tur på det nya året. var bara tvungen att köra lite sög för mycket i tarmen =) :banana:banana:banana

Då har bettan fått sig en liten försiktig tur på det nya året. var bara tvungen att köra lite sög för mycket i tarmen =) :banana:banana:banana

Nu får snön gärna försvinna , har servat hojen massor i vinter. :D:):):)

Har fått ny gaffelolja, nya stift, nytt kn-filter, nya broms belägg fram, ny fin motorolja, och nytt oljefilter.
Ahh just det nya styrlager oxo allt fixat helt själv då mitt lilla förtroende för mc-firmor är sjukt i botten.
+ en ny sjyst lyft he he ska lägga in en bild

Börjar bli grymt sugen på att köra hoj nu :)
Är lite sugen på att gå med i en klubb nu till våren. Vilka finns runt om i trestad?
Bor ju i Vargön så jag har kollat lite på Vänersborgs mc men det verkar nästan bara vara äldre folk där med custom hojar.
Är ni med i någon och isåfall vilken?

Är lite sugen på att gå med i en klubb nu till våren. Vilka finns runt om i trestad?
Bor ju i Vargön så jag har kollat lite på Vänersborgs mc men det verkar nästan bara vara äldre folk där med custom hojar.

EDDIE RIDERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :arsele:tuttar:yoparty:yoparty:yoparty

har väl wicked bitches i uddevalla med tror ja´g vbg och thn har jag noll koll på

Annars kan du får vara med i min klubb.

The Lonely Drivers Club

:D

Kollade eran facebook sida Faker ni verkar va ett roligt gäng som är ute och åker.
Goa kusten bilder :) Det är ju ut dit dom flesta turerna brukar bli. Vägen mellan Färgelanda och Munkedal är ju grymt rolig :)

Ha ha, du får dra igång vår gamla klubb Road Rage MC.:fyllisar Har några tröjor som ligger här och skräpar :D

Ja men nu har den stora bytarsjukan slagit till så jag vet inte hur länge geggmoppen är kvar :huvet

he he jobbigt , men byte förnöjer sägs det:tummenupp.
vad vill du ha för hoj???

själv suktar man efter en bmw s 1000 rr eller en 1098 ducati. Ca 100 000 kr för dem vardera om man tar en weekend i england och samtidigt tar hem en hoj. Sjuk skillnad i pris om man jämför med svergie.

Jag kan inte bestämma mig om jag ska sälja sukkan och byta eller behålla en säsong till.

Back