Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Den blir grym Nikel! Ser fram emot att se den på vägen snart :D Någon som har åkt än detta året? Jag är sugen med det står en Volvo PV i vägen i garaget som vi måste få på hjulen innan jag kan rulla ut hojen :( Eller så sågar jag upp ett hål i långsidan å tar ut den :P

Hej hej!
Det var länge sen :hej

Tänkte höra ifall det är någon som ska till Bike eller tatueringsmässan i helgen?
Någon som vet hur det brukar vara på mässan, om det är mycket hög musik och så? :va

Puss & kram :)

Hej hej!
Det var länge sen :hej

Tänkte höra ifall det är någon som ska till Bike eller tatueringsmässan i helgen?
Någon som vet hur det brukar vara på mässan, om det är mycket hög musik och så? :va

Puss & kram :)

Hej Hej :hej

Det var alldeles för längesedan.
Jag åker nog till Bajk en sväng tror jag :)

Var på på tatueringsmässan förra året, fick inte ut så mycket av den kände jag. Var nog lite för långt ifrån steget att tatuera mig, men ingen hög musik när jag var där. Men absolut roligt att gå dit å titta för det var mycket duktigt folk :) Men gör nog som Nikel å drar till bike :P

Hej Hej :hej

Det var alldeles för längesedan.
Jag åker nog till Bajk en sväng tRror jag :)

Var på på tatueringsmässan förra året, fick inte ut så mycket av den kände jag. Var nog lite för långt ifrån steget att tatuera mig, men ingen hög musik när jag var där. Men absolut roligt att gå dit å titta för det var mycket duktigt folk :) Men gör nog som Nikel å drar till bike :P

Vi drar nog en sväng först till Bike och sedan till mässan en stund. :)

Jag han..hann.. :confused:
Jag hade fullt upp med att handla de sista sakerna till hojen så jag han.. hann..

Vafan.
Jag hade inte tid.

Missade jag något?

Skulle varit på bike och meltdown men fick en dotter i lördags som sabba planerna för mig. men fick ut cykeln på en tur igår iallafall 4 +c men gick ganska bra endå. nästa vecka ska ju våren komma på riktigt sägs det!

Back