Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
S-racing har jag missat, lite ostrukturerad hemsida men hur är de att handla av?
Det ser ut att torka upp mer och mer, det kanske blir en tur framåt eftermiddagen. :yoparty

Han är helt fantastisk.
Jag brukar åka dit/hem till honom och beställa. :tummenupp

Sweet, och priserna är hyfsade också?
Nu börjar man vakna till liv, och solen tittar fram, det kanske kan bli en riktigt bra dag.

Jag tänkte köra följande sträcka idag, om någon är sugen att hänga med, kring kl 18 bär det av. http://kartor.eniro.se/m/a5eOJ
Tycker priserna är helt okej.
Gav en hundring för gaswire.

Ska kolla om det är möjligt att hänga på.

Då ska jag handla där nästa gång :tummenupp
Nu är jag hemma, turen blev bra och vädret var riktigt bra.
Undvik följande väg http://kartor.eniro.se/m/a5A5p Det ligger olja/tjära i asfalts skarvarna och smågrus ligger på delar av vägbanan.
Känner mig alltmer bekväm med hojen och tycker jag börjar få bättre koll på styrningen.

Nu har jag skrämt nikel igen, men den här gången ut någon vända i gräset. :yoparty
Det är ju tur att han har tålamod, tack för en trevlig åktur, och nästa gång lovar :Bugar jag att inte bromsa i kurvorna

Nu har jag skrämt nikel igen, men den här gången ut någon vända i gräset. :yoparty
Det är ju tur att han har tålamod, tack för en trevlig åktur, och nästa gång lovar :Bugar jag att inte bromsa i kurvorna

Japp. Två gånger med.

Men du gör framsteg, du nuddade inte dikeskanten någon av gångerna.

Du får bromsa i kurvorna om du vill, men jag rekommenderar att du har allt det avklarat innan kurvan så du kan koncentrera dig på att svänga och gasa ur den.

Sakta in, snabbt ut. :tummenupp

Var dina belägg slut bak med. Hahah =P
Fick jag byta på min hoj med, och när jag kom in på S-racing så blev Anders helt chockad.

Jag var den andra personen den veckan som ville ha bak belägg och båda ville ha till Zx6r :D

De enda bakbeläggen han sålt :tungan

Bromsa mindre gasa mer!!!

För att inte skrämma fler har jag nu sålt moppen, men det är snart dags för en annan. Jag kände ett behov av en hoj som klarar av att köras lite i gräset :tummenupp

Jag hade tänkt skaffa mig en supermotard, men vilken det blir får jag se. Men det lutar åt att det blir en husaberg, helst med ett akrapovic system :yoparty

//None(I ett dike nära dig)

För att inte skrämma fler har jag nu sålt moppen, men det är snart dags för en annan. Jag kände ett behov av en hoj som klarar av att köras lite i gräset :tummenupp

Jag hade tänkt skaffa mig en supermotard, men vilken det blir får jag se. Men det lutar åt att det blir en husaberg, helst med ett akrapovic system :yoparty

//None(I ett dike nära dig)

:hihi

Är nu inne på 3e (5:e om man räknar med helgen) semesterdagen och imorse var det lite segt att gå upp så jag tror jag börjar anpassa mig lite :)
Det kommer ta drygt den här veckan men sedan har jag nog varvat ner tillräckligt för att börja slappa. Ska bara få upp trappkantslisterna och göra iordning i källaren så borde det inte vara så mycket kvar att fixa här hemma. Sen är det ju endel saker som ska inhandlas men men, det kan väl inte vara så svårt.
Har ni inget för er vid 11 på lördag så kan ni komma och packa kärran som ska till upp till tippen ;)

Nä, nu är det dax att sätta lite fart på den här dagen :hoppa

Det var inte meningen att döda spamtråden! :brinnerup Nu har vi kört skiten till tippen så ni behöver inte tänka på det mer ;)

Vad har hänt med dagens ungdom?? Det kom precis 2 killar och frågade om de fick plocka körsbär! FRÅGADE OM DE FICK PLOCKA? Fan, palla på för helvete :va

Idag badade jag för första gången i år! Om det står något om översvämning i Havstensfjorden...:notme

Det var inte meningen att döda spamtråden! :brinnerup Nu har vi kört skiten till tippen så ni behöver inte tänka på det mer ;)

Vad har hänt med dagens ungdom?? Det kom precis 2 killar och frågade om de fick plocka körsbär! FRÅGADE OM DE FICK PLOCKA? Fan, palla på för helvete :va

Idag badade jag för första gången i år! Om det står något om översvämning i Havstensfjorden...:notme

Spamtråden funkar dåligt på trestad-delen

Har ni körsbär :kär

Jag märkte idag att hojen var ovanligt låg när jag ställde den på stödet.:va
Typ Strippenlåg.
Första tanken var att bakramen gett sig, eller fjädern men det var helt.
Efter en stund hittade jag felet.
Jag har ju originaldämparen monterad nu (eftersom den andra visade 122 Db med killer monterad) och det funkade inte bra med det utflyttade bromsoket som förövrigt är i model maxi-megahusbilsstorlek, så fastnade skruven i dämparen, och så hade jag ingen fjädring längre :tungan

Ska fika, sen tar jag bort hela oket, för det dog när dämparen fastna iaf.:huvet

Imorgon bär det av till Nynäshamn, då har man klarat av åka kust till kust i Sverige iaf :tummenupp

Förhoppningen är att jag kommer hem med ett leende på läpparna och en gul/blå moppe i släpet.
Nu kan jag snart inte vänta längre...

Spamtråden funkar dåligt på trestad-delen

Har ni körsbär :kär
Ja, några träd, det är bara att komma och äta :)

Jag märkte idag att hojen var ovanligt låg när jag ställde den på stödet.:va
Typ Strippenlåg.
Första tanken var att bakramen gett sig, eller fjädern men det var helt.
Efter en stund hittade jag felet.
Jag har ju originaldämparen monterad nu (eftersom den andra visade 122 Db med killer monterad) och det funkade inte bra med det utflyttade bromsoket som förövrigt är i model maxi-megahusbilsstorlek, så fastnade skruven i dämparen, och så hade jag ingen fjädring längre :tungan

Ska fika, sen tar jag bort hela oket, för det dog när dämparen fastna iaf.:huvet

Verkar gå bra för dig :tummenupp

Ja, några träd, det är bara att komma och äta :)

Verkar gå bra för dig :tummenupp
Hmm, körsbär, Nomnomnom:tungan

Verkligen.
Bakbromsen är helt väck nu :tungan

Får se om jag kan hitta något modernare mindre ok, och när jag kom hem hade fästet till expansionskärlet gått av :huvet

Hojen tycker inte om mig idag.

Last edited:
kämpa kämpa kämpa...

Nu börjar jag få koll på hojen, så jag kan köra den hyggligt iaf. Jag tycker den är fantastiskt rolig att köra, och det har inte varit någon tur i gräset än :tummenupp

Imorgon blir första servicen, köpte oljan på okq8, den gick bara på 182kr/L :va

Nu börjar jag få koll på hojen, så jag kan köra den hyggligt iaf. Jag tycker den är fantastiskt rolig att köra, och det har inte varit någon tur i gräset än :tummenupp

Imorgon blir första servicen, köpte oljan på okq8, den gick bara på 182kr/L :va

dem e ju till för grus och gräs ut i skogen med dig!!! :arsele

Vad är det du säger, det har jag helt missat.
Jaja, det blir nog någon dikeskörning snart och då är det bra med en fd. lermoppe :tummenupp

Är det många som ska på Fjordfestivalen? Med eller utan mc

Vad är det du säger, det har jag helt missat.
Jaja, det blir nog någon dikeskörning snart och då är det bra med en fd. lermoppe :tummenupp

Är det många som ska på Fjordfestivalen? Med eller utan mc

jag har nog mc nästa helg och då blir det åka

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back