Spamtråd M+S

Jag med :trött
Långa arbetsdagar i Gent, sen tjejmiddag och igår var det 7-årskalas med 20 ungar :3freak

Idag har jag lyckats med konst-stycket att få i prioriterat uppdrag att sitta i möte hela dagen. Hur konstruktivt är det?

Som tur är har jag en medhjälpare som jag kan lasta över massa jobb på som jag skulle gjort i natt annars.

Gnistsläckare, är det en vettig benämning på en ljuddämpare? :confused:

Vettig och vettig.

Gnistsläckare är oftast en ingående del i vanliga orginaldämpare med kanalsystem. Motverkar dB-topparna vid avgasknallar mm.

Kan även sitta som en typ av galler, hålplåt etc i en del ljuddämpare, främst äldre offroadhojar, och kallas då gnistsläckare, och inte dB-killer som du är van vid att höra. Men funktionen kan ses ungefär som den samma.

Vettig och vettig.

Gnistsläckare är oftast en ingående del i vanliga orginaldämpare med kanalsystem. Motverkar dB-topparna vid avgasknallar mm.

Kan även sitta som en typ av galler, hålplåt etc i en del ljuddämpare, främst äldre offroadhojar, och kallas då gnistsläckare, och inte dB-killer som du är van vid att höra. Men funktionen kan ses ungefär som den samma.

Det var det jag ville höra :tummenupp
Vi snackar lastbilar och närmre bestämt Volvo, så benämningar kan ju vara helgalna ibland :dummer

Tack

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...