Spamtråd för spammisarna

ja vet, ja e het.:arsele:D

Inte bara het, glödhet. :brinnerup

varför skulle jag int våga. enduron är mer som en bångstyrig häst, sånt är jag van vid. ;)

Då har du inte ridit min häst! :brynad :crash

hahaha d e ingen fara! Go 4 it!

Tänkte väl nästan det. Du gillar uppmärksamheten har jag märkt. :tungan

Lilla vän. Jag vet inte var jag ska börja. Jag har inte nämnt det men eftersom du tog upp ämnet så…

Men ååhhhh. :förtvivlad
Du skulle lära dig av andras misstag. Men köra skall du fortsätta göra. Helst utan nära-döden-upplevelser!

Man kan inte börja en mening med ordet ”Men”, Lika inkorrekt som att börja en mening med ordet ”och”

Jag skyller på att svenska inte är mitt förstaspråk. :tungan

Det tycker jag också att vi ska göra. Ska ni krascha ska ni göra det på bana. Men se till att er försäkring täcker det.

Återigen - Ni och Er skrivs med stor bokstav!!! Annars är det ohyfsat

Ni var i det här fallet menat som andra person plural alltså helt okej att använda liten bokstav. Hade det varit Ni som i andra person singular hade det varit en helt annan sak. Tycker jag iaf. :arsele

Koav? Vad sa du? Korv heter det väl? Du kanske tillhör båtflyktingarna som inte heller kan säga r

I östergötland stavas och uttalas det så.

Vad är detta? Inget försvarande spamm? Blottar Sir Spammalot strupen? :whip

Lite längre lunch idag.

äh d handlar bara om att prioritera. gasgasen kostar ju inget mer än i inköpspris. :tummenupp

köp en enduro eller cross lite äldre modell, behöver inte ha d nyaste ju. gammalt skit funkar precis lika bra. :tummenupp

Vad ska jag köpa mig för någonting då!? Kan du tipsa mig? Vill ju vara lika häftig som dig.

Inte bara het, glödhet. :brinnerup

Då har du inte ridit min häst! :brynad :crash

Tänkte väl nästan det. Du gillar uppmärksamheten har jag märkt. :tungan

Ni var i det här fallet menat som andra person plural alltså helt okej att använda liten bokstav. Hade det varit Ni som i andra person singular hade det varit en helt annan sak. Tycker jag iaf. :arsele

Lite längre lunch idag.

Vad ska jag köpa mig för någonting då!? Kan du tipsa mig? Vill ju vara lika häftig som dig.

du blir nog inte lika häftig i vilket fall som allas vår älskade money :krama

men en honda 250 4 -takt om ekonomi finnes samt en race hoj så kanske du når till fötterna :)

oj då väckte jag ngn gen som är latent hos kvinnor ? isf ber jag om ursäkt

Last edited:

.

Du får skylla på vad du vill. :såjaponken Att du har syftningsfel och att dina meningsbyggnader lämnar övrigt att önska gör mig inte så mycket :Viftarmedvitflagga
Om du inte redan vet det så stavas korv likadant i Sverige var man än befinner sig, även om det utalas olika. :mattias

letar en motor till farbrors gamla endurohoj ,, men det går på halvfart :)

hur har du det på nya jobbet ?

som allt annat då?! ;) :arsele

jo d går bra, e på gamla jobbet nu. har fixat så alla mina vardagar försvinner härifrån, sen har jag bara 2 helger kvar att jobba hos djuren.

som allt annat då?! ;) :arsele

jo d går bra, e på gamla jobbet nu. har fixat så alla mina vardagar försvinner härifrån, sen har jag bara 2 helger kvar att jobba hos djuren.

ha ha pisk ska du ha :krama

kan tänka mig hur skönt det ska bli o slippa jobba helg

usch snart dags för mitt sista pass är ju långledig igen :)

Aha menar du att jag Är gin som i rak eller direkt.
Tycker du att jag är bitsk?
Hörde du Ehhh Sir Spamm? Mögge verkar tro att vi har nått på G :rofl

Edit: missade Sccchhh

Last edited:
du blir nog inte lika häftig i vilket fall som allas vår älskade money :krama

men en honda 250 4 -takt om ekonomi finnes samt en race hoj så kanske du når till fötterna :)

Lika häftig och cool som Money kommer jag aldrig bli det vet jag. Banhoj är förhoppningsvis på g. En bushoj för vintern är dock lite svårare att hitta då jag inte har så stor koll på sånt. Är dock väldigt sugen på något runt 250cc. Kan tänka mig en 125:a också eller varför inte något mindre.

Du får skylla på vad du vill. :såjaponken Att du har syftningsfel och att dina meningsbyggnader lämnar övrigt att önska gör mig inte så mycket :Viftarmedvitflagga
Om du inte redan vet det så stavas korv likadant i Sverige var man än befinner sig, även om det utalas olika. :mattias

Nu är det såhär att mitt ex var faktiskt lärare i Linköping och hon gav rätt när ett av barnen stavade korv koav. Sådeså. :pilluttadig :krama

det är du men det var sccchhh framför alltså inte hör eller synbart för dig

nu drar jag till jobbet innan det spårar ur det här

Fegis! :hihi

Aha menar du att jag Är gin som i rak eller direkt.
Tycker du att jag är bitsk?
Hörde du Ehhh Sir Spamm? Mögge verkar tro att vi har nått på G :rofl

Edit: missade Sccchhh

Vadå, har vi inte det!? :confused: :(

Last edited:
Nu är det såhär att mitt ex var faktiskt lärare i Linköping och hon gav rätt när ett av barnen stavade korv koav. Sådeså. :pilluttadig :krama

Jaha men Då Så! Du har säkert rätt som vanligt :hihi

Fegis! :hihi

Se! Nu skrämde du iväg honom igen.

Vadå, har vi inte det!? :confused: :(

Jaja visst. (Nu har vi det där med syftning igen! Vet inte riktigt vad Mögge syftar på.)

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back