sideline
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
ja vet, ja e het.![]()
Inte bara het, glödhet.

varför skulle jag int våga. enduron är mer som en bångstyrig häst, sånt är jag van vid.![]()
Då har du inte ridit min häst!

hahaha d e ingen fara! Go 4 it!
Tänkte väl nästan det. Du gillar uppmärksamheten har jag märkt.

Lilla vän. Jag vet inte var jag ska börja. Jag har inte nämnt det men eftersom du tog upp ämnet så…
Men ååhhhh. :förtvivlad
Du skulle lära dig av andras misstag. Men köra skall du fortsätta göra. Helst utan nära-döden-upplevelser!
Man kan inte börja en mening med ordet ”Men”, Lika inkorrekt som att börja en mening med ordet ”och”
Jag skyller på att svenska inte är mitt förstaspråk.

Det tycker jag också att vi ska göra. Ska ni krascha ska ni göra det på bana. Men se till att er försäkring täcker det.
Återigen - Ni och Er skrivs med stor bokstav!!! Annars är det ohyfsat
Ni var i det här fallet menat som andra person plural alltså helt okej att använda liten bokstav. Hade det varit Ni som i andra person singular hade det varit en helt annan sak. Tycker jag iaf.

Koav? Vad sa du? Korv heter det väl? Du kanske tillhör båtflyktingarna som inte heller kan säga r
I östergötland stavas och uttalas det så.
Vad är detta? Inget försvarande spamm? Blottar Sir Spammalot strupen?![]()
Lite längre lunch idag.
äh d handlar bara om att prioritera. gasgasen kostar ju inget mer än i inköpspris.
köp en enduro eller cross lite äldre modell, behöver inte ha d nyaste ju. gammalt skit funkar precis lika bra.![]()
Vad ska jag köpa mig för någonting då!? Kan du tipsa mig? Vill ju vara lika häftig som dig.

Att du har syftningsfel och att dina meningsbyggnader lämnar övrigt att önska gör mig inte så mycket :Viftarmedvitflagga