Spamtråd för spammisarna

Men köra måste man. Dock är det dumt att klota. Vet att vissa gillar det ganska mycket. Det finns de som säger att man lär sig av sina misstag. Sen finns det dem som säger att man skall lära sig av andras misstag. Sen har vi en tredje kategori, vi som kan och vet allt. :D

Ja jag är väl en fegis då. Gillar inte alls tanken att köra och välta. Det blir dyrt och det gör förmodligen ont :kryckor

sjklart klagades det på ren östgötska ,, men saknar det extrema bräkandet

Jamen då så! Då ska jag genast ut och rasta ner hojen i diket:näsblod Så jag lär mig menar jag

har vi bytt taktik nu ? trodde tanken va o hålla sig på vägen :va

Last edited:
Jamen då så! Då ska jag genast ut och rasta ner hojen i diket:näsblod Så jag lär mig menar jag

Men ååhhhh. :förtvivlad
Du skulle lära dig av andras misstag. Men köra skall du fortsätta göra. Helst utan nära-döden-upplevelser!

sjklart klagades det på ren östgötska ,, men saknar det extrema bräkandet

Kommer ihåg snubben från internposten på kommunen i Mjölby. Han var stört skön. Riktigt bonnig östgötska.

har vi bytt taktik nu ? trodde tanken va o hålla sig på vägen :va

Det tycker jag också att vi ska göra. Ska ni krascha ska ni göra det på bana. Men se till att er försäkring täcker det.

Du skulle lära dig av andras misstag. Men köra skall du fortsätta göra. Helst utan nära-döden-upplevelser!

Kommer ihåg snubben från internposten på kommunen i Mjölby. Han var stört skön. Riktigt bonnig östgötska.

Det tycker jag också att vi ska göra. Ska ni krascha ska ni göra det på bana. Men se till att er försäkring täcker det.

vad handlar5 dagens ämne om ? tränger man sig på ?

andreas hur går d med kåten? jag ska nog spara enduron o köra skiten ur den i vinter. :)

andreas hur går d med kåten? jag ska nog spara enduron o köra skiten ur den i vinter. :)

hej fröken :) det går sådär väntar på delar ,, o nu efter man vässade den har det bara blitt en kortare sväng pga höst ..

fan kan du bli hetare tösen både sport o enduro

Vet inte ännu. Tror du redan har myntat dagens samtalsämne, annars bara allmänt ordbajseri som vanligt. Du är så välkommen så. Bara vi slipper din falukorv:tungan

blir köpemat idag :krama

Last edited:
vad handlar5 dagens ämne om ? tränger man sig på ?

Att krascha eller inte krascha! Det är frågan.

Du vågar aldrig!

Vet inte ännu. Tror du redan har myntat dagens samtalsämne, annars bara allmänt ordbajseri som vanligt. Du är så välkommen så. Bara vi slipper din Falukorv:tungan

Apapapapap! Jag trodde vi klargjorde detta igår. Falukorv stavas med stort F! :mattias

Hon kör bana! :brynad

Skärpning! Ingen koav idag alltså!?

Last edited:

Du vågar aldrig!

Apapapapap! Jag trodde vi klargjorde detta igår. Falukorv stavas med stort F! :mattias

nej skippar Falun idag

mjo fast hon har 2 saker jag är avu på :)

mjo den ena heter r6 o den andra heter gas gas

hade varit optimalt o ha 2 bikes , men nu ska jag till träning en sväng

hej fröken :) det går sådär väntar på delar ,, o nu efter man vässade den har det bara blitt en kortare sväng pga höst ..

spelar väl ingen roll om d ehöst, på med endurodäck och kör satan! :tummenupp

ja vet, ja e het.:arsele:D

.

Du vågar aldrig!

varför skulle jag int våga. enduron är mer som en bångstyrig häst, sånt är jag van vid. ;)

nej skippar Falun idag

mjo fast hon har 2 saker jag är avu på :)

vad är du avund på? :va

Bara två!?

Du Money honey, det är väl okej att vi snackar lite om dig så här lite småöppet? :krama

hahaha d e ingen fara! Go 4 it!

Last edited:

Du vågar aldrig!

Lilla vän. Jag vet inte var jag ska börja. Jag har inte nämnt det men eftersom du tog upp ämnet så…

Man kan inte börja en mening med ordet ”Men”, Lika inkorrekt som att börja en mening med ordet ”och”

Återigen - Ni och Er skrivs med stor bokstav!!! Annars är det ohyfsat

Koav? Vad sa du? Korv heter det väl? Du kanske tillhör båtflyktingarna som inte heller kan säga r

mjo den ena heter r6 o den andra heter gas gas

hade varit optimalt o ha 2 bikes , men nu ska jag till träning en sväng

äh d handlar bara om att prioritera. gasgasen kostar ju inget mer än i inköpspris. :tummenupp

köp en enduro eller cross lite äldre modell, behöver inte ha d nyaste ju. gammalt skit funkar precis lika bra. :tummenupp

äh d handlar bara om att prioritera. gasgasen kostar ju inget mer än i inköpspris. :tummenupp

köp en enduro eller cross lite äldre modell, behöver inte ha d nyaste ju. gammalt skit funkar precis lika bra. :tummenupp

letar en motor till farbrors gamla endurohoj ,, men det går på halvfart :)

hur har du det på nya jobbet ?

Lilla vän. Jag vet inte var jag ska börja. Jag har inte nämnt det men eftersom du tog upp ämnet så…

Man kan inte börja en mening med ordet ”Men”, Lika inkorrekt som att börja en mening med ordet ”och”

Återigen - Ni och Er skrivs med stor bokstav!!! Annars är det ohyfsat

Koav? Vad sa du? Korv heter det väl? Du kanske tillhör båtflyktingarna som inte heller kan säga r

usch usch inte vakna på fel sida ;)

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back