Spamtråd för spammisarna

tbx från jobb ,, verka trots allt som att ni sakna mig lite

har förövrigt lyssnat på en av mjölbys negativaste man
, var på ledarskaps utbildning för en tid sedan där denna man osså var med
( HAN ÄR VANLIG ANSTÄLLD PRECIS SOM JAG )
men utbildningen sågade han totalt likaså övriga företaget
tror till o med att han sågade sig sj , efter 30 min om diverse klagomål och en del försök att föra hans tankar åt det andra hållet gav jag upp
mötte han för övrigt vid stämpel klockan då var han oerhört negativ eftersom han åkt på ngt skitjobb,, sitter här nu i mitt stilla sin o undrar varför precis allt ska va nattsvart o oerhört svårt för en del ..

har nog spammat klart för i natt

drar mitt strå till spamtråden med detta inlägget. :vinka

Välkommen till sh's viktigaste tråd :hej

tror till o med att han sågade sig sj , efter 30 min om diverse klagomål och en del försök att föra hans tankar åt det andra hållet gav jag upp
mötte han för övrigt vid stämpel klockan då var han oerhört negativ eftersom han åkt på ngt skitjobb,, sitter här nu i mitt stilla sin o undrar varför precis allt ska va nattsvart o oerhört svårt för en del ..

Stackar man. Han kan inte ha det lätt. Eftersom han inte mår bra kanske han vill göra livet surt för andra oxå:brinnerup

Last edited:
drar mitt strå till spamtråden med detta inlägget. :vinka

Fortsättning följer... eller!?

Klagade han på en underbar Mjölby östgötska också? Du jobbar inte på BT Trucks va?

Välkommen till sh's viktigaste tråd :hej

Stackar man. Han kan inte ha det lätt. Eftersom han inte mår bra kanske han vill göra livet surt för andra oxå:brinnerup

God morgon!
Äntligen har jag kommit in på SH.
Lite småstruligt med servrarna idag. Hoppas det inte kommer krångla nå' mer.

Jaha
Lika dött på sh idag igen :trött

Förlåt, men jag är här nu!

Last edited:
Förlåt, men jag är här nu!

Ja godmorgon
I din frånvaro tvingades jag surfa runt på den andra trådarna och jag höll nästan på att skratta ihjäl mig :rofl
Med risk för att gör mig osams med någon, men iaf...
Här följer några intressanta citat

ju fler gånger man klotar desstu bättre blir man! … men erfarenhet handlar om att ha gjort alla misstag och lära sig hur man undviker dem…

vi ninjor tänjer gränder, vi e ju övermänniskor, å smärta är bara vekhet som lämnar kroppen, no pain, no game!

Öhhhhhhhhhhhhh, no pain, no gain heter det väl?
Sen visste jag inte att du gillade att citera Jane Fonda, hon verkar ganska rosa...

:rofl :rofl :rofl

Bästa sättet att undvika att klota är väl att inte köra alls, eller?

Pink to the bone!

Ja godmorgon
I din frånvaro tvingades jag surfa runt på den andra trådarna och jag höll nästan på att skratta ihjäl mig :rofl
Med risk för att gör mig osams med någon, men iaf...
Här följer några intressanta citat

ju fler gånger man klotar desstu bättre blir man! … men erfarenhet handlar om att ha gjort alla misstag och lära sig hur man undviker dem…

vi ninjor tänjer gränder, vi e ju övermänniskor, å smärta är bara vekhet som lämnar kroppen, no pain, no game!

Öhhhhhhhhhhhhh, no pain, no gain heter det väl?
Sen visste jag inte att du gillade att citera Jane Fonda, hon verkar ganska rosa...

:rofl :rofl :rofl

Bästa sättet att undvika att klota är väl att inte köra alls, eller?

Pink to the bone!

Men köra måste man. Dock är det dumt att klota. Vet att vissa gillar det ganska mycket. Det finns de som säger att man lär sig av sina misstag. Sen finns det dem som säger att man skall lära sig av andras misstag. Sen har vi en tredje kategori, vi som kan och vet allt. :D

*/ ?>
Back