Spamtråd för spammisarna

Inte konstigt att det blev misslyckat
man ska inte stressa med mat

Ord! :fakta

fast inhandling av Falu har ju inget med stekkonst o göra ?

sjklart vet man ju att man ska steka på låg värme osv ,, men 15 min regeln gäller även vid matlagning !! då kan man inte va så petig ,, givetvis rubbas 15 min regeln då man har gäster ,, enbart för att de inte skall kunna stämma mig vid akuta magsmärtor

Lagom värme. På en platta från 1-6 skall du gärna ligga på 3,5-4.

:censored Kan du skicka länken igen. Jag råkade slänga ditt PM :rodnar

Snart så. Ska bara jobba lite först.

Alltså det lät på dig som om du skulle handlalagamatochäta på typ 30 minuter. Låg värme? Nja det beror väl på hur man ser det. Pannan ska vara het när du lägger i maten så att ytan får färg sen kan man sänka eller tom stänga av plattan när det ska genomstekas. 15 minuter i gärnet låter som mycket om du inte har toktjocka skivor av falukorven :präktighusmor

Esa Kan du skicka länken igen. Jag råkade slänga ditt PM :rodnar

lite rättelse samtlig matlagning skall ta 15 min inte var för sig

förrätten då!?

hördu sideline , det är bättre o skaffa sig en tös som kan det där med mat ,, kolbitar är och förblir inget gott men det funkar som tillfredställande föda

förrät förstör bara aptiten eftersom du oftast vill ha mer än vad du får , sen sitter du o plågas tills den riktiga rätten serveras ..

nu vankas jobb hej med dig

hördu sideline , det är bättre o skaffa sig en tös som kan det där med mat ,, kolbitar är och förblir inget gott men det funkar som tillfredställande föda

förrät förstör bara aptiten eftersom du oftast vill ha mer än vad du får , sen sitter du o plågas tills den riktiga rätten serveras ..

nu vankas jobb hej med dig

Appappapp! :ajjabajja
Förrätten är till för att väcka aptiten. Det är därför den alltid skall vara lite surare (på PH-skalan). Detta gör att magsäcken öppnar sig lite extra. Sen skall allt avslutas med en lite sötare dessert för att stänga igen samt att få upp blodsockret.

Suck knappast! Snabbris eller?
Sås ska stå och puttra minst 20 minuter innan man ens får smaka :ajjabajja
Kan man dra några paralleller till andra saker i livet???:tungan

Jag tycker verkligen att du kan dra några paralleller här. Tror t.o.m. att de stämmer. :hihi
No offence mugge men så är det!

Last edited:
Appappapp! :ajjabajja
Förrätten är till för att väcka aptiten. Det är därför den alltid skall vara lite surare (på PH-skalan). Detta gör att magsäcken öppnar sig lite extra. Sen skall allt avslutas med en lite sötare dessert för att stänga igen samt att få upp blodsockret.

Jag tycker verkligen att du kan dra några paralleller här. Tror t.o.m. att de stämmer. :hihi
No offence mugge men så är det!

Ja jäklar - Tur att man precis har ätit :drool
Fast aptiten är stor - Tur det är torsdag imorgon:D

Men jag hoppas att du äter huvudrätten också. Själv tycker jag ärtsoppa är grymt gott. Synd bara att de inte äter det här i puttinuttlandet Danmark.

Jo ärtsoppa äter jag men inte utan pannkakor. Jag äter det mesta. Slipper gärna skräpmat dock

Puttinutt... :confused: :lol
lilleputtlandet heter det väl?

Last edited:
Nu skrämde du nog bort stackar Mugge, Spam. Du får försöka vara lite snäll. Har inget emot dig så men det är trevligt med lite input från andra oxå

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back