Spamtråd för spammisarna

Lite spam från dasset i skärgården.

Bifogat

• 20090722087.jpg
    20090722087.jpg
    243.8 KB · Visningar: 57
  • 20090722088.jpg
    20090722088.jpg
    222.2 KB · Visningar: 53
Vad är det här, jobbar folk eller!?
Något är det iaf som är lite galet idag. Dött i spammtråden och dött i både PM-korgen och gästboken. :(

Ska vi boka en tid någongång nästa sommar eller!?

Ja jag försöker faktiskt göra lite nytta på jobbet idag, för en gångs skull.
Ja vi kanske kan boka nått men till sensommaren eller hösten så jag hinner förbereda mig mentalt. Kan vi kanske mjukstarta bara med en halv eller en minut eller så och ha sjukvårdsteamet på stand by?:nurse

Det är ingen PMar mig heller idag :(

Last edited:
Ja jag försöker faktiskt göra lite nytta på jobbet idag, för en gångs skull.
Ja vi kanske kan boka nått men till sensommaren eller hösten så jag hinner förbereda mig mentalt. Kan vi kanske mjukstarta bara med en halv eller en minut eller så och ha sjukvårdsteamet på stand by?:nurse

Det är ingen PMar mig heller idag :(

Vet du vad jag kom på!? Trekanten!!!! :yoparty
Då kan vi lotsas att vi är ute i den verkliga världen.

Vet du vad jag kom på!? Trekanten!!!! :yoparty
Då kan vi lotsas att vi är ute i den verkliga världen.

Kom precis på att det nog inte blir någon trekant. Ser mer ut som att det kommer bli en ormgrop.

Jaha ja - öh - hehe - Det låter väl som en bra ide - kanske

(Hjälp mig någon. Vad är trekanten? Hoppas att det är en spelhåla)

Försök nu inte spela svår. :tuttar

Last edited:
Ja jag håller med! Djäflit dött här ida alzå :trött
Är det ingen som har lust att agrumentera för/emot göteborgsfesten i halloween? Har inte bestämmt mig ännu...:va :cpparty

klart du ska gå på den
finns väl inget roligare än o spöka ut sig med en massa galet folk

:va förövrigt har jag misslyckas med o steka falu inte alls så där go o knaprig som den ska va :död

Last edited:
Ja jag håller med! Djäflit dött här ida alzå :trött
Är det ingen som har lust att agrumentera för/emot göteborgsfesten i halloween? Har inte bestämmt mig ännu...:va :cpparty

Har du någon annan fest att gå på som skulle kunna bräcka denna!?

Nä, trodde väl inte det. Det kommer bli stört bra. Gäller bara att lyckas ta sig dit. Har hört att det är ruskigt svårt att hitta lokalen. Eller vad säger du Swish?

klart du ska gå på den

Öh, jo det finns det. Det kallas skidåkning. :dummer

Har du någon annan fest att gå på som skulle kunna bräcka denna!?

Nä, trodde väl inte det. Det kommer bli stört bra. Gäller bara att lyckas ta sig dit. Har hört att det är ruskigt svårt att hitta lokalen. Eller vad säger du Swish?

Öh, jo det finns det. Det kallas skidåkning. :dummer

mm vet va en jäkla massa ironi över det

:va förövrigt har jag misslyckas med o steka falu inte alls så där go o knaprig som den ska va :död

Hur kan man misslyckas med att steka Falukorv!?
Ah, fast det kanske går om man snålar och köper sådandär kass Falukorv.

p.s. Falukorv med stort F eftersom det är ett registrerat varunamn (!?) och blir därmed ett egennamn! :mattias

mm vet va en jäkla massa ironi över det

Ironi, vad är det!?

Last edited:
oj oj :Bugar ber väldigt om ursäkt för liten bokstav istället för stor ,, misslyckanden i köket är vardagsbestyr hos mugge

:va ngt jag läst , vet inte riktigt vad det ska va bra för

Har du någon annan fest att gå på som skulle kunna bräcka denna!? Det kanske jag har.

Nä, trodde väl inte det. Det kommer bli stört bra. Gäller bara att lyckas ta sig dit. Har hört att det är ruskigt svårt att hitta lokalen. Eller vad säger du Swish? PGS?

Öh, jo det finns det. Det kallas skidåkning. :dummer Fy vad du e elak :mad:

Skidåkning är det tråkigaste som finns. Det är bara massa snö och kallt och och :6surkart Hoppas det blir dimma och massor med grus i backen GRRR!

klart du ska gå på den

Köp medisterkorv ist
Godare med mer kött! :tummenupp

Last edited:
Skidåkning är det tråkigaste som finns. Det är bara massa snö och kallt och och :6surkart Hoppas det blir dimma och massor med grus i backen GRRR!

Tycker du inte alls det! :tungan

För den delen heter det GPS! Om det nu inte var något annat jättekonstigt du menade.

Köp medisterkorv ist
Godare med mer kött! :tummenupp

Ren Falukorv ska det vara. Inget ister i mina korvar. :zpy

För den delen heter det GPS! Om det nu inte var något annat jättekonstigt du menade.

medister korv ? inhandling skall ske på max 15 min från in till utgång då har man inte tid o spåna vilka hundra sorters Falu det finns

jaja :såjaponken

medister korv ? inhandling skall ske på max 15 min från in till utgång då har man inte tid o spåna vilka hundra sorters Falu det finns

Inte konstigt att det blev misslyckat
man ska inte stressa med mat

Last edited:
jaja :såjaponken

Inte konstigt att det blev misslyckat
man ska inte stressa med mat

fast inhandling av Falu har ju inget med stekkonst o göra ?

sjklart vet man ju att man ska steka på låg värme osv ,, men 15 min regeln gäller även vid matlagning !! då kan man inte va så petig ,, givetvis rubbas 15 min regeln då man har gäster ,, enbart för att de inte skall kunna stämma mig vid akuta magsmärtor

fast inhandling av Falu har ju inget med stekkonst o göra ?

sjklart vet man ju att man ska steka på låg värme osv ,, men 15 min regeln gäller även vid matlagning !! då kan man inte va så petig ,, givetvis rubbas 15 min regeln då man har gäster ,, enbart för att de inte skall kunna stämma mig vid akuta magsmärtor

Alltså det lät på dig som om du skulle handlalagamatochäta på typ 30 minuter. Låg värme? Nja det beror väl på hur man ser det. Pannan ska vara het när du lägger i maten så att ytan får färg sen kan man sänka eller tom stänga av plattan när det ska genomstekas. 15 minuter i gärnet låter som mycket om du inte har toktjocka skivor av falukorven :präktighusmor

Eeeh Kan du skicka länken igen. Jag råkade slänga ditt PM :rodnar

Last edited:
*/ ?>
Back