SP1-Jönköping= Respekt!

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Var ute på motorvägen mellan Jönköping och huskvarna idag och provkörde en VolvoXC90.

Måste bara ge lite :Bugar och :tummenupp till killen på SP1an som körde om mig på slangen ståendes . :yoparty
Respekt mannen!
Gött att äntligen få se lite hojar på vägarna igen.

yonsson skrev:
Var ute på motorvägen mellan Jönköping och huskvarna idag och provkörde en VolvoXC90.

Måste bara ge lite :Bugar och :tummenupp till killen på SP1an som körde om mig på slangen ståendes . :yoparty
Respekt mannen!

Rätt häftigt att se sånt där :)

yonsson skrev:

Respekt mannen!

Man ska sitta ner på hojen, sen är det väl olagligt att "köra på slangen" ?
Han kanske tom körde för fort ?

Sant!!!
Han är inte feg!!! Låg bakom på min 929a och kände mig lite töntig.
Grymt lätt det ser ut när han lyfter upp den. Känner att jag måste öva mer. Ska ni hänga på ut och leka lite på vägarna nu i påskhelgen? Lite roligare om vi är ett större gäng som kör.

Ja, han såg jävligt säker ut. Det gick väl i 120 eller nåt kan jag tro.
Ska köra hem hojen från halmstad nästa helg, men Söndagen hade varit gött att ta en sväng om jag inte frusit ihjäl.

Blir väl någon typ av åkning framåt fredag skulle jag misstänka.. Ska byta sulor på hojen snart med.....

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Blir väl någon typ av åkning framåt fredag skulle jag misstänka.. Ska byta sulor på hojen snart med.....

//jaG

Men då samlar vi ihop ett gäng på fredag då. Samlas på atollen? kl13.00 alla som vill kan hänga på. Vad säger ni? Ska med byta sulor fram och bak i veckan nu, jag hoppas de hinner ta den innan helgen.

/Chrille

Ingen som kan tänka sig att byta fram och bakdäck åt mig i början av veckan efter påskhelgen mot en smärre betalning? :Bugar Har däck som ligger och väntar, men det känns lite överkurs att ringa Ejfa och boka tid.

yonsson skrev:
Ingen som kan tänka sig att byta fram och bakdäck åt mig i början av veckan efter påskhelgen mot en smärre betalning? :Bugar Har däck som ligger och väntar, men det känns lite överkurs att ringa Ejfa och boka tid.

Jag byter sulorna men då får du ta dig till Gislaved.

Låter trevligt... Var ute en sväng idag, stötte på ett par hojjar iallafall. Ska försöka få med lite mer folk oxå.. :yoparty

Blade Chrille skrev:
Men då samlar vi ihop ett gäng på fredag då. Samlas på atollen? kl13.00 alla som vill kan hänga på. Vad säger ni? Ska med byta sulor fram och bak i veckan nu, jag hoppas de hinner ta den innan helgen.

/Chrille

wol skrev:
Jag byter sulorna men då får du ta dig till Gislaved.
Aouch. Det e en bra bit va?
Det hade jag gärna gjort, men det jobbiga är att jag först måste låna en bil och köra dit däcken och sen ta hojen dit. Enligt michelin.com är det 8mil dit = 32mil totalt.
Tack så jättemycke för erbjudandet, men det blir nog lite väl mycket resande.

Lite offtopic då, Igår stekte jag en Våfflo T-gul med min gammla rostiga SAAB från 1985. Faan vicken sleeeeeeper det är. Då kan det tilläggas att det spann rätt friskt på trean.

JB

Blade Chrille skrev:
Sant!!!
Han är inte feg!!! Låg bakom på min 929a och kände mig lite töntig.
Grymt lätt det ser ut när han lyfter upp den. Känner att jag måste öva mer. Ska ni hänga på ut och leka lite på vägarna nu i påskhelgen? Lite roligare om vi är ett större gäng som kör.

Tror minsann att jag såg dig smyga fram på Barnarpsgatan tidigare idag? En annan satt ju o stekte med en kaffe på Bernhards.. :brinnerup

själv såg jag ingen annan hoj när jag var inne i stan och åkte. :(

Nån som ska va ute och åka på kvällarna i helgen?, cruising till elmia mässan lär det ju bli.. mycket folk brukar det va!

SolitudE skrev:
själv såg jag ingen annan hoj när jag var inne i stan och åkte. :(

Nån som ska va ute och åka på kvällarna i helgen?, cruising till elmia mässan lär det ju bli.. mycket folk brukar det va!
Såg nån på en vit hoj utanflr bernards idag oxå som skjussade nån. Såg mindre varmt ut i jeans :3freak

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!