Izah
Tant Rosa
Du förstår inte vad lagar och regler skall vara bra för? Gilla att mobba yngre? Vilka då arbetsgivarna? Dessa lagar och regler är till för att skydda människor fast om du vill vara undantgen allt skydd så kan du ju alltid jobba svart. Sådana jobb är ju aldrig svåra att hitta om man verkligen vill.
Åååååå jag minns hur det var när man var ung och visste allt...... Jag har inte miss tolkat något möjligtvis misstolkat.
Åååååå jag minns hur det var när man var ung och visste allt...... Jag har inte miss tolkat något möjligtvis misstolkat.

har aldrig i hela mitt liv sökt faktiskt, i fjol levde jag på stependier, i år har jag blivit uppringt av ett välldigt välbetalande firma som ville att jag skulle jobba med dom under sommarn för att ta steget in och få fast anställning efter att jag är klar med utbildningen
sen gör ni nån ansökan som ser halvbra ut, lite overkill så kanske chansen är större att dom blir interesserade, förbered er mer änn va ni tror ni behöver på nån större arbetsplats är alltid bra också
så lycka till med era ansökningar frammöver! 

ett tipps iaf till dom som inte valt inriktning änn
Går första året på fordon nu och jävlar va slappt man kan ha det, dock min första hela skoldag på denna termin idag