Tjet skrev:Jag röstar för en träff i GBG.![]()
NSR_Martin har i alla fall lovat att komma på besök, klå det ni!![]()
jag ska också ner till gbg, så vi syns nog! sötnos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjet skrev:Jag röstar för en träff i GBG.![]()
NSR_Martin har i alla fall lovat att komma på besök, klå det ni!![]()
Stanna till här o haka med oss på vägen dåDJM skrev:jag ska också ner till gbg, så vi syns nog! sötnos![]()

Vi fixar träffen i sthlm. Massa korkvägar och rörken på kvällen!DJM skrev:jaaaaaaaa såklart vi ska träffas, åka som fan! ojoj vad jag längtar. Men bara att bestämma nånt datum och mötas!
Biifer skrev:Vi fixar träffen i sthlm. Massa korkvägar och rörken på kvällen!
Mig då?.solitude skrev:Som sagt tidigare funderar Jag, NSR_Martin och bossjan & (Zpeppy?) på att åka till Norge eventuellt. Det blir ju ett flertal resor till västkusten också då vi flyttar ´runt våran husvagn där. Asgött att slippa åka utan tält och sånt.
Längtar!!!!!!!!![]()

Man får hoppas på tung.Solid snake skrev:Göteborg e det ju bara 25 mil till för mig, jag röstar på träff där!
Edit: dock så har jag nog tung då.![]()

Solid snake skrev:Göteborg e det ju bara 25 mil till för mig, jag röstar på träff där!
en i gbg och en i sthlm!

solitude skrev:Som sagt tidigare funderar Jag, NSR_Martin och bossjan & (Zpeppy?) på att åka till Norge eventuellt. Det blir ju ett flertal resor till västkusten också då vi flyttar ´runt våran husvagn där. Asgött att slippa åka utan tält och sånt.
Längtar!!!!!!!!![]()
Skaffar du tung hoj ser jag ingen annan lösning än att du kommer till sthlm också.Solid snake skrev:Göteborg e det ju bara 25 mil till för mig, jag röstar på träff där!
Jaaaaa visst... Hmm... Jag ,du, solitude, zpeppy, fruxo och bossjanphilsson skrev:Mig då?.Martin har lovat mig en plats..
![]()

Biifer skrev:Skaffar du tung hoj ser jag ingen annan lösning än att du kommer till sthlm också.![]()
Planera en heldag då så kommer viDJM skrev:Jepp, vi fixar träffen här!
Jo det är mycket sant.. men om jag backar så är det pga ekonomin.. man bangar inte från att köra hoj!!.NSR_Martin skrev:Jaaaaa visst... Hmm... Jag ,du, solitude, zpeppy, fruxo och bossjan
Känns som halva sveriges 125a-åkare ska medDet är ju gött det, men sen tror jag att några backar ur när det väl gäller...

NSR_Martin skrev:Dålig ursäkt, du har ju sommarjobb o grejjer, gör som jag, ha så lite utgifter utanför det hojrelaterade och så mycket inkomster som möjligt så blir det jäääättebra...![]()
DJM skrev:Jepp, vi fixar träffen här!
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |