sommar?

Koskela skrev:
Vad jag har hört skulle det faktiskt bli 2 träffar! en i gbg och en i sthlm.
Biifer och DJM hade börjat planera lite inför träffen i sthlm :)
pöss på dig me! :tungan
2 träffar :tummenupp när du säger det så visst var det så. :va

Bara att välja träff ju! Om det nu blir 2 st annars ere bara att ha med sig lite coffeintabletter på vägen dit! :tummenupp eller om man nu föredrar nått starkare så går ju det med :hihi

SmackMan skrev:
Grant du har ju nyast hoj då kör du ju riskfritt på den! tänk på oss som har gammalt 80-tals järn... :P
Skulle nog villja påstå att "järnen" håller bra mkt längre än dagens raketer.

Kan undra om en RS klarar 200 mil på en vecka i 30-35 gradig värme?? det gjorde min RD i alla fall på gotlandsemestern förra året:)... det blev ca 20-25 mil om dagen..

SmackMan skrev:
Kan undra om en RS klarar 200 mil på en vecka i 30-35 gradig värme?? det gjorde min RD i alla fall på gotlandsemestern förra året:)... det blev ca 20-25 mil om dagen..

Det är ingen fara. Gjorde jag i somras. Kanske inte precis på en vecka men på 2 veckor med lite kallkörningar och så imellan.

SmackMan skrev:
Fattar inte varför en nyare hoj inte skulle klara nåt som din gamla hoj klarar.. :fatta!

hm skulle gissa på att liter effekten e bra mycket högre på en ny 125a än dom gamla och det kan ju medföra att dom håller sämre. Jag tycker jag läser ofta att "miton skar" m,m.. .. jag har facktist bevis med i fotoform som ligger i hyllan:D.. Ingen som ska till gotland på mc-semester iår då??

SmackMan skrev:
hm skulle gissa på att liter effekten e bra mycket högre på en ny 125a än dom gamla och det kan ju medföra att dom håller sämre. Jag tycker jag läser ofta att "miton skar" m,m.. .. jag har facktist bevis med i fotoform som ligger i hyllan:D.. Ingen som ska till gotland på mc-semester iår då??
:fatta! Jag har också en 86a och den har skurit 5ggr i sommar. :fatta!

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back