sommar?

NR:7 skrev:
Håller med!
Tycker att MC Donken på sveavägen skulle passa bra som sammlings platts för att senare dra ut på nån raka och busa av sig lite och sedan dra ett par svängar på nå krokig kul väg.:tummenupp

//NR:7
Här avslöjjas ingenting. Jag och DJM har en kanonträff på G. Ni andra får vänta och se :)

Biifer skrev:
Här avslöjjas ingenting. Jag och DJM har en kanonträff på G. Ni andra får vänta och se :)

jaa jag kommer garanterat.. om inte det är nått annat ivägen det vill säga om jag är utomlands då eller inte. Men man kan ju dra i hopp alla 125 or i sthlms trakten en gång in veckan eller nått och köra lite. Men en stor träff skulle va kul :banana

//NR:7

NSR_Martin skrev:
Jaaaaa visst... Hmm... Jag ,du, solitude, zpeppy, fruxo och bossjan :va
Känns som halva sveriges 125a-åkare ska med :D Det är ju gött det, men sen tror jag att några backar ur när det väl gäller...
Den som bangar får inte hänga på till götet och sthlm säger vi :skrattaåt Då hänger nog alla på elr?

Jag kan nog hänga på om det är i sthlm, måste dock ha med mig en fet rygga med plats för cylindrar och diverse andra reservdelar :hihi

NatoN skrev:
Jag kan nog hänga på om det är i sthlm, måste dock ha med mig en fet rygga med plats för cylindrar och diverse andra reservdelar :hihi

ääh, så kass kan den inte vara ;) då möter jag dej i uppsala så "crusar" vi ner till 08:erna sen :yoparty :banana

granath_ skrev:
ääh, så kass kan den inte vara ;) då möter jag dej i uppsala så "crusar" vi ner till 08:erna sen :yoparty :banana

Jo det är möjligt att man kan göra så :tummenupp
Hehe ja den håller bra så länge man kör relativt lugnt och inte har några tejpbitar i oljetanken :P

Jag hänger med i sommar! :)

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back