SO/SM Gelleråsen 8-9/9

Helges bästa tid med en trött 600 var alltså 2/100 sämre än Filips...:3freak
Helge hade en grym fajt med Daniel Kubberöd som körde 1:06,8 men kroknade på slutet. Filip hade ingen draghjälp alls utan drog i från de andra.

Filip kör IDM i helgen, ska bli kul att se hur det går!

Helges bästa tid med en trött 600 var alltså 2/100 sämre än Filips...:3freak

Vadå? Klart att kille ska köra fortare på en 600 än en 1000!! Karlskoga är ju känt som en bana som inte premierar effekt. Det är ju inte så många ställen att hålla fullt där...
:rolleyes:

Han kör alltså snabbare än Jimmy Lindström på sin tusing...

Vadå? Klart att kille ska köra fortare på en 600 än en 1000!! Karlskoga är ju känt som en bana som inte premierar effekt. Det är ju inte så många ställen att hålla fullt där...
:rolleyes:

Han kör alltså snabbare än Jimmy Lindström på sin tusing...

Ja det är helt vansinnigt! Ska vi lägga av Mozz?

Imponerande att se att Lukas tider räcker för att slåss om pallplats i Superstock 600! Dessutom 12 st Rookie förare på 1:10 lr bättre.

Jag tror det kan bli trångt i Superstock nästa sommar :tummenupp

Tjejkörd hoj till salu...

Kawasaki Zx6R 2007
Tjejkörd hoj till salu efter den bedrövliga helgen och för den delen hela säsongen.
Kan leveras innan eller efter falkenberg... återkommer med mer info.
OBS! Lungt körd.

.

Kawasaki Zx6R 2007
Tjejkörd hoj till salu efter den bedrövliga helgen och för den delen hela säsongen.
Kan leveras innan eller efter falkenberg... återkommer med mer info.
OBS! Lungt körd.

.

Nääeee Kristoffer! Inte ge upp så lätt... :ajjabajja

Ses på Falken... :tummenupp :D

(Eller såsäljer jag min också... Ha ha)

Last edited:
Jag börjar få problem på racen...

Så många vänner man vill ska vinna men bara en som kan vinna i sin klass :näsblod

Nog fan kom det regn även denna helg. Inte ett race utan att det regnat. Till nästa år får jag nog utöka Nitrous racebudget så vi tävlar i värmen, typ spanien och dylika ställen :D

Svensken var grym, har vi haft någon mer förare som gått från kört sin första bandag i maj (lugn grupp, fast han var inte lugn förare då...blev uppflyttad), tagit licens och efter det sen 2,5 månader efter med flera vinnster blivit A-förare för att sätta sitt "revir" i SB?

Andra som ska ha grattis är P. Backlund, CrazyMike, Lucas, Helge och Daniel, Sandstrem (som ska gå startkurs) för att han körde upp sig och självklart min man Nitrous som gjorde bra start och körde upp sig trots motgångar innan racet.

Min "uthyrda mc" är nu hemma igen efter racet. Det blev inget 600 race för CrazyMike på den.

Svenskens värmare på bussen lät inte andra natten, dom valde att ligga och frysa istället för andra inte skulle störas av värmaren som låter. Snacka om att ta hänsyn. Det gjorde inte den killen som runt 23 tiden valde att varva sin mc så han fick höra några väl valda rop i natten.

/Liwa1

Svenskens värmare på bussen lät inte andra natten, dom valde att ligga och frysa istället för andra inte skulle störas av värmaren som låter. Snacka om att ta hänsyn.
Fick dåligt samvete på morgonen när Svensken berättade det, jag hade ju skrivit här att den lät som fan men sååååå illa var det ju inte.

Som vanligt var det många fotografer ute på banan.
Någon som vet vilka de var och vart man hittar deras bilder?

3162779 ...och snabbare än Jannes "gamla" banrekord.

Hann inte titta på 250-racet eftersom vi körde direkt efter. Vad hände med Fredde?
Saxat från www.watz-racing.com

På varv tretton hade han en lucka på 16 sekunder, men i svackan efter Hårnålen slog han i backen som en sten och sen var det racet kört för vår del. Anledningen till kraschen berodde på att det helt plötsligt kom ut vatten på bakhjulet, detta pga att antingen gick en o-ring sönder eller så sprack en topp, vi har inte kollat ännu men det är antagligen något av dessa alternativ, eller så var det alternativet nytt skinnställ :-)

Som vanligt var det många fotografer ute på banan.
Någon som vet vilka de var och vart man hittar deras bilder?

Här är ett par stycken på dig :) ... Vad spanade du efter egentligen? Vi var två tjejer som stod och försökte få lite bra bilder på er.. Håll ögonen på banan och sluta spana efter kjolstyg :D

Fler bilder är på G... Lite smått och gott kommer det ut snart på familjenborgh.com .. En hel del att gå igenom :)

(Tack för reklamen Birma :tummenupp .. Men ni har säkert också några bra bilder.. Hur mår du förresten? Varit hos El Doctore?)

Bifogat

• IMG_5777.JPG
    IMG_5777.JPG
    94.4 KB · Visningar: 75
  • IMG_5469.JPG
    IMG_5469.JPG
    135.3 KB · Visningar: 63
Här är ett par stycken på dig :) ... Vad spanade du efter egentligen? Vi var två tjejer som stod och försökte få lite bra bilder på er.. Håll ögonen på banan och sluta spana efter kjolstyg :D
Ser fram emot bilderna :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...