Jag börjar få problem på racen...
Så många vänner man vill ska vinna men bara en som kan vinna i sin klass
Nog fan kom det regn även denna helg. Inte ett race utan att det regnat. Till nästa år får jag nog utöka Nitrous racebudget så vi tävlar i värmen, typ spanien och dylika ställen
Svensken var grym, har vi haft någon mer förare som gått från kört sin första bandag i maj (lugn grupp, fast han var inte lugn förare då...blev uppflyttad), tagit licens och efter det sen 2,5 månader efter med flera vinnster blivit A-förare för att sätta sitt "revir" i SB?
Andra som ska ha grattis är P. Backlund, CrazyMike, Lucas, Helge och Daniel, Sandstrem (som ska gå startkurs) för att han körde upp sig och självklart min man Nitrous som gjorde bra start och körde upp sig trots motgångar innan racet.
Min "uthyrda mc" är nu hemma igen efter racet. Det blev inget 600 race för CrazyMike på den.
Svenskens värmare på bussen lät inte andra natten, dom valde att ligga och frysa istället för andra inte skulle störas av värmaren som låter. Snacka om att ta hänsyn. Det gjorde inte den killen som runt 23 tiden valde att varva sin mc så han fick höra några väl valda rop i natten.
/Liwa1