Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade det inte varit enklare att skriva om det är tillåtet eller ej? Den enda modell som har såna trattar är väl R1 -07? Enklaste skrivningen hade varit att trattar ska vara som på homologiserad mc, inga undantag tillåtna.
Kan ngn hjälpa mig vart jag hittar reglementet ?
Känns fan som man får göra lite olika beroende på vem man frågar och vem som anordnar.
Känns fan som man får göra lite olika beroende på vem man frågar och vem som anordnar.
Är det nån som har tiderna för helgen.![]()
Kommer inte åt det från hemsidan![]()
Senaste nytt från SMHI säger regn på söndag...kan man inte få ett break nån gång denna sommar!!!???![]()
![]()
Senaste nytt från SMHI säger regn på söndag...kan man inte få ett break nån gång denna sommar!!!???![]()
![]()
Inte nu längre
Regn lördag men inte söndag!
![]()
Break?
Jag har använt regndäck 1 gång i år...![]()
Träningen i Alastaro...
På Åsen brukar man väl göra provstarter på korta rakan efter hårnålen. Håll till vänster bara!Alltså "at the far side of the track". Vad innebär det exakt?
På Åsen brukar man väl göra provstarter på korta rakan efter hårnålen. Håll till vänster bara!
Kommer danskarna kan vi öva provstarter i depån framåt midnatt, ingen lär höra oss ändåOk! Ska köra en 3-4 provstarter ikväll tänkte jag, efter att jag drevat om och packat bilen![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |