*göra mental notering att klämma på rejvis tuttar på halloweenpartyt*Ravetrancer skrev:klart dom e , fasta oxo till skillnad från......![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*göra mental notering att klämma på rejvis tuttar på halloweenpartyt*Ravetrancer skrev:klart dom e , fasta oxo till skillnad från......![]()
Ja, till skillnad från superfastaRavetrancer skrev:klart dom e , fasta oxo till skillnad från......![]()
mmm o kniper hon inte igen så lär det stå 100-0 snart.....HanneZ skrev:Ravetrancer - Emmi
22 - 0
du har inte en chans Tina, så enkelt e detTinaTjejen skrev:Ja, till skillnad från superfasta![]()
Ok då, du har störreRavetrancer skrev:du har inte en chans Tina, så enkelt e det![]()
Ja, en del borde verkligen lämna walk-over. Då blir det väl bara 5-0...Ravetrancer skrev:mmm o kniper hon inte igen så lär det stå 100-0 snart.....![]()
HanneZ skrev:Ja, en del borde verkligen lämna walk-over. Då blir det väl bara 5-0...
Va va de dom sa om att bättre att hålla tyst o verka dum än öppna käften o bevisa de...
Anciol skrev:Är det här någon populäritetstävling där den som lyckas porra till sig flest röster genom att antyda om lättklädda kort vinner? Snacka om att vi fortfarande är kvar i stenåldern...skäms för fan för vad vissa brudar kan tänkas göra för att få några kommentarer från grabbar de aldrig träffat...
Bryr ni tjejer överhuvudtaget er om vad killarna tycker?? Jag är här för att jag gillar motorcyklar, inte för att få så många "smygkommentarer" som möjligt!
Var tog alla starka brudar vägen, de som gillar att köra HOJ och är här på grund av det??
Du vill ha alla på en gång dvsRavetrancer skrev:fan jag har inte röstat än......det e så många fina o som Våg så har jag beslutsångest juh![]()
TinaTjejen skrev:För han har störst pattar har de ju sagt![]()
vadå jo det är sant lilla flicka, vad vet du om det??Miss_Orchidee skrev:jo det är sant.....fuck, men då är det förlåtet.....
sitter här helt uppklädd....ska gå på opera med klassen och jag lovar att dom jävlarna säkert kommer gå i jeans bara för att jag har klänning nu....
så har ni inte hört nått imon så har jag säkert bankat skiten ur all klasskambraterna och sitter i finkan för det....![]()
Ravetrancer skrev:fan jag har inte röstat än......det e så många fina o som Våg så har jag beslutsångest juh![]()
Ravetrancer skrev:vadå jo det är sant lilla flicka, vad vet du om det??
hoppas att lilla flicka vet när det är dags att knipa igen munnen.....TYP NU!!!!!!Miss_Orchidee skrev:inte behöver du ha ångest lilla vännen, du vinner ju, och röstar du på mig slipper du både ongesten och ångra dig....![]()
![]()
![]()
Ravetrancer skrev:hoppas att lilla flicka vet när det är dags att knipa igen munnen.....TYP NU!!!!!!![]()
sharpedge skrev:Rätt jämt mellan RQ och Madhonda![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |