Snyggaste tjejerna på Sporthoj...

Nå, vem är snyggast nurå?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Lilla_Tingeling skrev:
Haha... Vet inte om jag vågar lägga ut nån av dom bilderna här. Kanske nån stackare som blir blind av skräcken när dom ser bilderna... :skrämd :D

// Lena

Lena, du borde ha en egen hemsa med dina bilder.

Finns nog många söta/stygga pojkar här som mer än gärna hjälper dig med det om du inte kan själv, om du nu inte redan har en.

Dom bilderna du har är så snygga så dom ska visas upp!
Basta!

Ska det va så att när ni tar bort folk från pollen att ens röst då hamnar på någon helt annan än den man egentligen röstat på? :mad:

Milla skrev:
Ska det va så att när ni tar bort folk från pollen att ens röst då hamnar på någon helt annan än den man egentligen röstat på? :mad:

Det är väl inte hela världen om det blir så?

Är det här någon populäritetstävling där den som lyckas porra till sig flest röster genom att antyda om lättklädda kort vinner? Snacka om att vi fortfarande är kvar i stenåldern...skäms för fan för vad vissa brudar kan tänkas göra för att få några kommentarer från grabbar de aldrig träffat...

Bryr ni tjejer överhuvudtaget er om vad killarna tycker?? Jag är här för att jag gillar motorcyklar, inte för att få så många "smygkommentarer" som möjligt!

Var tog alla starka brudar vägen, de som gillar att köra HOJ och är här på grund av det??

Mark skrev:
Lena, du borde ha en egen hemsa med dina bilder.

Finns nog många söta/stygga pojkar här som mer än gärna hjälper dig med det om du inte kan själv, om du nu inte redan har en.

Dom bilderna du har är så snygga så dom ska visas upp!
Basta!

Mina bilder finns redan på en sida på nätet... :rodnar

// Lena

Anciol skrev:
Är det här någon populäritetstävling där den som lyckas porra till sig flest röster genom att antyda om lättklädda kort vinner? Snacka om att vi fortfarande är kvar i stenåldern...skäms för fan för vad vissa brudar kan tänkas göra för att få några kommentarer från grabbar de aldrig träffat...

Bryr ni tjejer överhuvudtaget er om vad killarna tycker?? Jag är här för att jag gillar motorcyklar, inte för att få så många "smygkommentarer" som möjligt!

Var tog alla starka brudar vägen, de som gillar att köra HOJ och är här på grund av det??

Ta det inte så hårt.
Det är väl ingen som porrat sig i den här tråden?

Lilla_Tingeling skrev:
Mina bilder finns redan på en sida på nätet... :rodnar

// Lena

mjo,de har du iofs rätt i :rolleyes:

jag syftade ju på en egen bara...en sån där som du kan göra om, länka till osv. Få nu inte mig att framstå som en knasboll *buffa på*

Anciol skrev:

Vem har lagt ut foto på sig själv enbart för den här pollen?!

Mark skrev:
mjo,de har du iofs rätt i :rolleyes:

jag syftade ju på en egen bara...en sån där som du kan göra om, länka till osv. Få nu inte mig att framstå som en knasboll *buffa på*

Har du sett den sidan med alla bilderna på? :va :rodnar
Har inte tänkt så långt som att skaffa en egen hemsida. Fast jag har fått en del erbjudanden om hjälp med att fixa en. :tungan

// Lena

Självklart inser jag att pollen är gjord med glimten i ögat, jag tar inte allvarligt på den, men vissa andra verkar göra det. Det är kanske det jag syftade på...populäritetstävling. Precis som brudar alltid håller på med. Trodde kanske att man kom undan sånt här, vi är ju i minoritet, men jag hade fel.

Last edited:
Lilla_Tingeling skrev:
Haha... Det vågar jag inte skriva här... :rodnar

// Lena

Nä, men ditt meddelande om att det faktiskt finns vågade bilder på dig på internet har vi förstått nu.
Nästa!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...