Snyggaste tjejerna på Sporthoj...

Nå, vem är snyggast nurå?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Lartes skrev:
Synd att inte alla kan ta det för vad det är.
Är helt övertygad om att trådskaparen gjorde det här med glimten i ögat.

Iofs tycker jag väll att trådskaparen kanske kunde ta bort Emmi ur pollen om hon inte vill vara med, det ska respekteras. Fast då vill vi ju inte se några kommentarer i några andra liknande trådar/pollar.

Pff, jag gör ALDRIG nånting med glimten i ögat, jag är ALLTID seriös! :mad:

Dessutom kan jag inte ändra min poll men Emmi är borttagen av snäll moderator. Eller nått sånt.

Madhonda skrev:
Ja...glömmer man glimten då är man rätt lost...!!

Fast skulle man utgå från att ingen använder glimten på det här forumet skulle man nog inte hänga kvar här så länge...
Ironi är ganska friskt använt, på gott å på ont.

sege skrev:
Du som visar upp dig naken mer eller mindre alltid borde väl inte ha nånting emot att bli 'bedömd'?

Vadå alltid??? Går för det mesta runt med kläder på mig, skulle bli lite kallt annars. Har inget emot att bli bedömd, spelar mig ingen större roll vad folk tycker.
Det är inte det att jag inte vill vara med i pollen, tycker bara det var en grymt löjlig tråd, trots att den var gjord med glimten i ögat. Anledningen till att jag inte skrev det här i killtråden var att jag såg den här först.

Madhonda får lätt min, det avgörande va att hon kan tänkas sitta iförd läderunderkläder på sin hoj :Bugar

Emmi ska inte få större skalle än hon har så ingen röst där inte... :hihi
(ta det inte som ett personangrepp nu)

Jag törs inte göra annat än att rösta på den som är störst, och det verkar vara den där transan rÄvtRamMsaRn, så den hermafroditen fick min röst. :D

loser skrev:
Jag törs inte göra annat än att rösta på den som är störst, och det verkar vara den där transan rÄvtRamMsaRn, så den hermafroditen fick min röst. :D

asså, nu tycker jag det börjar bli tråkigt detta...hur kan en jävla kille få mer än mig i snygghet i en omröstning med kvinnliga deltagare..? :(

ibland är livet orättvist, kanske ska ställa upp på den manliga tävlingen istället....

Miss_Orchidee skrev:
asså, nu tycker jag det börjar bli tråkigt detta...hur kan en jävla kille få mer än mig i snygghet i en omröstning med kvinnliga deltagare..? :(

ibland är livet orättvist, kanske ska ställa upp på den manliga tävlingen istället....

Gumman! Du får min röst! Du är 100 ggr snyggare än han....U go girl! :yoparty

Miss_Orchidee skrev:

Well, som jag sade så är jag en fegis, jag är rädd för det mesta i livet. Röstade på den som är störst, bara för att jag är strykrädd. :hihi

Miss_Orchidee skrev:
å fan..... då vill vi se bilderna...hehe

(jag skulle aldrig lägg ut dom här.... :död )

Haha... Vet inte om jag vågar lägga ut nån av dom bilderna här. Kanske nån stackare som blir blind av skräcken när dom ser bilderna... :skrämd :D

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Haha... Vet inte om jag vågar lägga ut nån av dom bilderna här. Kanske nån stackare som blir blind av skräcken när dom ser bilderna... :skrämd :D

// Lena

haha, eller så får ni låsa dörrarna väl om natten, hojstälder kommer bli era minsta problem...

Status
Ej öppen för fler svar.
Back